عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار کارکنان اداره تعاون روستایی بافرماندار علی آباد کتول


دیدار کارکنان اداره تعاون روستایی بافرماندار علی آباد کتول

دیدار کارکنان اداره تعاون روستایی بافرماندار علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،محمدعلی آباد ی رئیس اداره تعاون روستایی به همراه کارکنان این اداره بااحمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول دیدار وگفتگو کردند.

فرماندارگفت: شرکتهای تعاونی روستایی و کشاورزی به منزله اولین پایگاه های تشریک مساعی و همدلی مردم در سطح روستاها، با ظرفیتهای بالایی چون اساسنامه ای جامع و پشتوانه مردمی دارای وظایف بسیار گسترده ای هستند که در صورت توجه به قابلیتها و پتانسیلهایشان می توانند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه جوامع روستایی ایفاء نمایند.

در ادامه این نشست فرماندارضمن قدردانی ازخدمات و تلاشهای دست اندر کاران تعاون روستایی شهرستان ابراز امیدواری کرد با تقویت تعاونی های روستایی و کشاورزی منطقه، ضمن کمک به احیا و حراست از حیات روستایی در شهرستان، گام های بلندی در مسیر خوداتکایی و شکوفایی روستایی در سطح شهرستان برداشته شود.  

تجری مفرد در ادامه با اشاره به نقش تعاونی ها در کمک به تجمیع سرمایه های خرد و افزایش توان تولید ملی اظهار داشت: تعاونی های روستایی از این رهگذر می توانند در کنار بخش خصوصی، بازوان پرتوان تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشند و تعاونی های روستایی نیز باید در سال جاری با تلاشی مضاعف و برنامه ریزی دقیق, نتایج ملموسی را در این عرصه ارائه نمایند.

محمدعلی آبادی رئیس اداره تعاون روستایی علی آباد کتول در این دیدار مطالبی را در خصوص حوزه فعالیت اداره و تشکل ها بیان و آمادگی کل شبکه را جهت همکاری با فرمانداری برای آبادی هر چه بیشتر و رونق بخشیدن به بخش اقتصاد شهرستان اعلام کرد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .