عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار گمیشان در پیامی روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت


فرماندار گمیشان در پیامی روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت

فرماندار گمیشان در پیامی روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان با صدور پیامی 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

  بسم الله الرحمن الرحیم

  "خلیج فارس نامی برای همیشه تاریخ "

دهم  اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس یادآوراقتدار ، شوکت و امید ایران و ایرانی و میراثی گرانسنگ که ایرانیان آزاداندیش روزگار کهن برای ما به یادگار گذاشته اند تا همواره مایه فخر و مباهات ما و نسلهای آینده باشد.این خطه نیلگون سرشار ازگنجینه های تاریخی،حماسی ،دینی ،اقتصادی بوده واین سرزمین کهن که در گذرگاه انتقال انرژی و مبادلات تجارت جهانی قرار گرفته است ریشه در تاریخ نام ایران دارد.

خلیج فارس همیشه با نگاه های طمع آمیز و سلطه گرانه مواجه بوده  است .اما مردم غیور ایران علیرغم همه توطئه ها، با اقتدار از این آب های نیلگون حراست نمودند ، نگاه ها و حرکت ها را ناکام گذاشته اند.

خلیج فارس براى ایرانیان تنها یک نام نیست ،بلکه حرمتی دارد برابر با ایثار و از جان گذشتگی تمام شهیدانی که برای صیانت از این سرزمین مقدس بارها و بارها جواب یاوه گویی های دشمنان را با نثار جان خود دادند.

اینجانب این روز بزرگ و ملی را که در لابه لای روزشورا ،مشارکت مردمی  و روز معلم ،روزاندیشه و علم وروزکارگر ،روزغیرت و تلاش ،قرار گرفته است ،گرامی داشته و رجا واثق دارم درخشش آب‌های همیشه خلیج فارس، انعکاسی از فروزندگی آفتاب آزادگی و وطن دوستی ایرانیان پاک اندیش بوده که نام عزیز ایران را در بستری به قدمت هزاران سال، در جای جای سرزمین آباء و اجدادی‌مان گسترانیده وبرای همیشه تاریخ بر فراز نام ایران میدرخشد.

   امیرشیر توماج

فرماندار شهرستان گمیشان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 438
  • کد خبر : 33133