عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تسلیت فرماندار رامیان به مناسبت جان باختن تعدادی از کارگران معدن


پیام تسلیت فرماندار رامیان به مناسبت جان باختن تعدادی از کارگران معدن

پیام  تسلیت فرماندار رامیان به مناسبت جان باختن تعدادی از کارگران معدن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان، مهندس صادقلو در پیامی ضمن تسلیت کشته شدن تعدادی از کارگران زحمتکش در حادثه معدن آزادشهر و همچنین آرزوی شفای کامل برای مصدومین این حادثه تاکید کرد که " همه بخشها و نهادهای این شهرستان آمادگی لازم برای کمک و تسریع درامر امداد رسانی و بخصوص نجات محبوسین، را دارند."

متن کامل پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


انا لله و انا الیه راجعون


حادثه تاسف بار انفجار در معدن ذغال سنگ زمستان یورت واقع در شهرستان آزادشهر که منجر به ایجاد خسارت و جان باختن تعدادی از همشهریان عزیزمان در این دو شهرستان گردیده است موجب تاثر شدید اینجانب شد.

در حالیکه تنها یک روز از تکریم ملت ایران از تلاشگران عرصه کار و تولید می‌گذرد؛ حادثه دردناک جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از کارگران زحمتکش معدن آزادشهر موجب اندوه و عزای همه مردم ایران بلاخص هموطنان عزیزمان در استان گلستان شد.

روز کاروکارگر یادآور کوشش وجوشش زنان ومردانی است که درکارخانه ها،شرکت ها،واحدهای تولیدی،کارگاه ها، صنایع ومعادن ،خانه ها وجای جای زمین وزمان به زندگی معنا وحرکت می بخشند وبا کمترین بهره گیری، بیشترین بهره دهی وسود مندی را نثار وایثار جامعه می کنند.

کار در معدن از سویی سخت ترین شغل و از سویی دیگر مفید ترین مشاغل برای کشور و ملت است. اگر نبودند این فداکاران سخت کوش و صبور، منابع معدن در زیر زمین می ماند و نفع این ثروت عظیم و خدادادی به کشور و مردم نمی رسید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های حادثه دیده این مصیبت بزرگ را به عموم هموطنانمان در شهرستانهای آزادشهر_ رامیان و مینودشت تسلیت گفته و شفای عاجل مصدومان حادثه را از خداوند متعال مسألت دارم.

جواد صادقلو

فرماندار شهرستان رامیان


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 429
  • کد خبر : 33411