عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دفاع از ارزش‌های اسلامی وظیفه خطیر نیروی انتظامی است


دفاع از ارزش‌های اسلامی وظیفه خطیر نیروی انتظامی است

به گزارش کمیته اطلاع رسانی وتبلیغات ستاد انتخابات علی آباد کتول،احمد تجری مفرد فرمانداروئیس ستاد انتخابات شهرستان درجمع مامورین نیروهای نظامی وانتظامی شهرستان علی آباد کتول درخصوص برگزاری انتخابات با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش جامعه گفت: دفاع از ارزشهای اسلامی وظیفه خطیر نیروی انتظامی است که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
تجری مفرد با اشاره به نقش مهم نیروهای نظامی و انتظامی در حفظ امنیت در برقراری امنیت حفظ ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب اسلامی افزود: نیروی انتظامی در این راستا مسوولیت بیشتری دارد.
فرمانداربا تاکید براینکه تامین امنیت انتخابات از وظایف نیروهای نظامی و انتظامی است، اظهارکرد: تدابیرلازم برای برقراری هرچه بهتر امنیت انتخابات اندیشیده شده و تلاش می شود که برگزاری انتخابات به نحوی شایسته انجام شود.
وی افزود: مطابق توجیهات لازم ، نیروهای انتظامی تنها امنیت انتخابات را برعهده دارد.
وی با تاکید بر رعایت قانون از سوی نامزدهای انتخاباتی گفت: همه نامزدهای انتخابات مورد احترام هستند اما قانون فصل الخطاب است .
رئیس ستاد انتخابات شهرستان با تاکید برآمادگی همه نیروهای درون و برون سازمانی نیروی انتظامی در برگزاری هرچه بهتر انتخابات خاطر نشان کرد : با توجه به فرهنگ غنی ملت ایران و مقید بودنشان به قانون، انتظار می رود در راستای ایجاد فضای انتخاباتی سالم، با پلیس همکاری داشته باشند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .