عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معرفی شخصیت و اهداف والای امام خمینی(ره) وظیفه همه مسئولین و دستگاه ها است

فرماندار گمیشان در جلسه هماهنگی بزرگداشت ارتحال امام(ره)؛

معرفی شخصیت و اهداف والای امام خمینی(ره) وظیفه همه مسئولین و دستگاه ها است

معرفی شخصیت و اهداف والای امام خمینی(ره) وظیفه همه مسئولین و دستگاه ها است

فرماندار گمیشان در جلسه هماهنگی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: معرفی شخصیت و اهداف امام خمینی(ره) وظیفه همه مسئولین و دستگاه ها است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیرشیر توماج" فرماندار و رییس ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) گمیشان معرفی شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی به نسل های آینده را ضروری دانست و گفت: حضرت امام خمینی (ره) ارزش های دینی و اسلامی را پس از سال ها در کشور احیا کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) حق بزرگی به گردن جهان اسلام دارد و تحولات و بیداریهای اسلامی امروز در این جهان نتیجه تلاش ها واندیشه های آن امام راحل است.

توماج بیداری مسلمانان آزاده جهان، رهایی از سلطه بیگانگان و استقلال و آزادی کشور را از مهم ترین خصوصیات نهضت امام خمینی (ره) عنوان کرد و بیان داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با ظلم و فساد مبارزه کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر اساس اسلام راستین پایه گذاری کرد.

رییس ستاد گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) شهرستان گمیشان در پایان گفت: بر همه ما واجب است که همه ساله در این ایام که مصادف با هجرت امام راحل (ره) است از همه ظرفیتها و امکانات در جهت گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

لازم به ذکر است مراسم 28 امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در سیمین شهر روز پنجشنبه 11 خرداد ماه ساعت 13/30 در مسجد محمد رسول الله این شهر جنب شهرداری و در شهر گمیش تپه روز شنبه 13 خرداد ماه ساعت 18/45 در حوزه علمیه نبوی نژاد برگزار خواهد شد.

 

معرفی شخصیت و اهداف والای امام خمینی(ره) وظیفه همه مسئولین و دستگاه ها است

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 762
  • کد خبر : 34455