عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل جلسه طرح بشیر، یا شیوه کاهش طلاق در شهرستان رامیان


تشکیل جلسه طرح بشیر، یا شیوه کاهش طلاق در شهرستان رامیان

تشکیل جلسه طرح بشیر، یا شیوه کاهش طلاق در شهرستان رامیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، جلسه طرح بشیر، یا شیوه کاهش طلاق در شهرستان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار و با حضور آقای حاجیلری معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان، سرکار خانم رضایی معاون مدیرکل بهزیستی استان و اعضاء جلسه در محل دفتر کار ایشان برگزار شد.

مهندس صادقلو ضمن عرض خیرمقدم وتبریک ماه مبارک رمضان و تسلیت به مناسبت ارتحال ملکوتی و جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد بیان داشند: هدف از تشکیل این جلسه پیشگیری از طلاق در شهرستان رامیان نام برد و گفت:گروه هدف در دو مرحله یکی آموزش پیش از ازدواج که دانش آموزان متوسطه دوم را شامل می شود و گروه هدف بعدی خانواده های تازه ازدواج کرده می باشند که مهارتهای ارتباطی و فرزند پروری را آموزش خواهند دید.

وی در ادامه افزود:این طرح که به نام طرح بشیرمی باشد به صورت پایلوت در شهر رامیان و روستای توران فارس انجام می شود که به صورت کارگاهی و با ارائه بسته های آموزشی و فرهنگی و با رویکرد مداخله ای ، سلامت روان و بهداشت روان و...صورت می گیرد.

در ادامه شاهی کارشناس مسئول پیشگیری ستاد در مورد طرح شهید شوشتری که در روستای حسین آباد سیستانیها در حال اجرا است و مراحل 11 گانه طرح شهید شوشتری مطالبی را بیان نمودند.

تشکیل جلسه طرح بشیر، یا شیوه کاهش طلاق در شهرستان رامیان

تشکیل جلسه طرح بشیر، یا شیوه کاهش طلاق در شهرستان رامیان

 


 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 587
  • کد خبر : 34501