عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی کلاله تشکیل شد


جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی کلاله تشکیل شد

جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی کلاله تشکیل شد

جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی شهرستان کلاله با محوریت آسیبهای اجتماعی و تکدی گری به ریاست معاون فرماندار تشکیل شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله شیرزاد در این جلسه با اشاره به ظرفیتها و پتانسیل های موجود و افزایش بیکاری و تکدی گری گفت: باید در درجه اول بدنبال کارآفرینی باشیم و امروز روستاهای ما موقعیت بسیار خوبی برای اشتغال دارد که باید برای روستاها باتوجه به ظرفیتهای موجود الویت بندی صورت بگیرد تا شاهد ایجاد اشتغال و کاهش تکدی گری و افزایش درامد خانوارها باشیم .

وی در ادامه افزود : امروز تسهیلات بسیار خوبی در زمینه حمایت از اشتغال از سوی صندوق کارآفرینی امید و سپاه ارائه میشود که لازم است اطلاع رسانی لازم به جامعه هدف صورت بگیرد .

شیرزاد تقویت روستاها را محور بحث عنوان کرد و با اشاره به روستای گچی سو در جذب گردشگر و درآمد و اشتغال پایدار گفت : خیل عظیمی از گردشگران به روستاهای حاشیه ای شهرستان جذب شدند که حتی در خود شهر هم چنینی خبری نیست که این خود یک حرکت شایسته در راستای توسعه صنعت توریسم و افزایش درآمد خانوارها و اشتغال است .

وی با انتقاد از اداره ورزش و جوانان اظهار داشت : از اداره ورزش انتظار داریم تا به وظایف خود عمل کند و جوانان را به سمت ورزش هدایت کند ، امروز شاهد تعطیلی هیات های ورزشی هستیم و از اداره ورزش میخواهم تا هرچه سریعتر نسبت به فعال کردن هیات های ورزشی اقدام کند .


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 704
  • کد خبر : 34571