عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار کلاله با معاونین اداره کل راه و شهرسازی

بمنظور توسعه راه های آسفالته شهرستان

دیدار فرماندار کلاله با معاونین اداره کل راه و شهرسازی

دیدار فرماندار کلاله با معاونین اداره کل راه و شهرسازی

فرماندار کلاله بمنظور توسعه و زیرسازی راه های ارتباطی شهرستان با معاونین اداره کل راه وشهرسازی استان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله نصرت برزگر در این نشست با اشاره به وسعت ، پراکندگی و گستردگی و فرسودگی برخی راه های ارتباطی و نیاز به توسعه راه ها گفت : شهرستان کلاله به لحاظ توسعه و بهسازی راه های ارتباطی نیامند توجه بیشتر است .

وی با اشاره به راه ارتباطی و محوری دوراهی تا کلاله گفت : این مسیر به حمدالله با تعامل سازنده اداره کل راهداری ایمن سازی شد و اکنون نیازمند تعریض این جاده ایم تا این راه اصلی ورودی شهرستان ایمن و استاندارد شود .

برزگر سپس افزود ک در راه های ارتباطی برخی محورهای بخش مرکزی و پیشکمر با مشکلاتی از قبیل خرابی و لکه گیری ها فراوان نیازمند اجرای آسفالت جدید و در محورهای فاقد راه آسفالته نیازمند استارت آسفالت هستیم که الحمدلله از طریق اعتبارات تبصره 36 روکش آسفالت و آسفالت این محورها را آغاز کنیم .

ایشان به محورهای قرانکی جنگل به قوشه چشمه و گلیداغ و یل چشمه به گلیداغ و محور یکه قوز به اورجنلی هم اشاره کرد و خواستار مشارکت در اجرای طرح اسفالت این محور ارتباطی شد

معاون اداره کل راه و شهرسازی هم گفت : پروژه ابنیه فنی مسیر چیشت خوجلر مشغول بکار شده که بعد از اتمام آن آسفالت این مسیر روستایی هم آغاز میشود و تاکنون محور باینال به کنگور بطول 3 کیلومتر ، محور عزیز آباد به سراهی پیشکمر بطول 6/1 کیلومتر محور گچی سو محدوده تمرقره قوزی به یلی بدراق و یاساقلق و دومانلی در دست اجراست .  

دیدار فرماندار کلاله با معاونین اداره کل راه و شهرسازی


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 754
  • کد خبر : 34728