عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول برگزارشد


سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول برگزارشد

سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول برگزارشد

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور احمد تجری مفرد فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ، محمد رضا صالح آلوستانی مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش و سایر اعضاء در محل آموزش وپرورش برگزارشد .

 

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش گفت : آگاهی بخشی به خانواده ها و همراهی آنان در موفقیت فرزندان در کنکور امری ضروری است .

احمد تجری مفرد اظهار داشت : ارتقای سطح علمی ، آموزشی آموزش و پرورش از اهداف مهم است که این موضوع در سال تحصیلی جاری به یاری خداوند و با تلاش مجموعه ی آموزش و پرورش محقق شده است .

وی افزود : آگاهی بخشی به خانواده ها و همراهی آنان در موفقیت فرزندان در کنکور امری ضروری است و برای رسیدن به این هدف دارا بودن فضای آموزشی مناسب و دعوت از اساتید با تجربه و توانمند علمی و ایجاد عدالت آموزشی را گامی مهم و مؤثر برشمرد .

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان از تلاش های مدیریت و مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان که خدمات قابل توجهی داشتند و باعث رشد ارتقای آموزشی و پرورشی شهرستان شده تقدیر و تشکر نمودند .

محمدرضا صالح آلوستانی مدیر و دبیر شورا ، به سند تحوّل بنیادین که نقشه ی راه و زمینه ساز توسعه ی آموزش و پرورش است و آزمون کنکور سراسری سال جاری 1542 نفر دختر و پسر شرکت می کنند که بیشترین شرکت کننده در رشته ی تجربی است اشاره کرد و گفت : با ایجاد مدرسه ی کنکور و استفاده از منابع علمی و اساتید استانی و کشوری به دنبال بسترسازی مطالعه و تقویت علمی دانش آموزان هستیم که با تجهیز آن به تدریج آن مکان را به یک مرکز علمی تبدیل شود و برای رسیدن به این هدف همکاری مسئولین و همراهی خانواده ها دارای اهمیت است و در موفقیت طرح نقش مهمی را ایفا می کند .

وی اضافه کرد : تقویت اقتصاد آموزشی و پرورشی گامی مهم در حل بخشی از مشکلات اعتباراتی است و این نیازمند مساعدت همه ی دستگاه های اجرایی مرتبط می باشد .

لازم به ذکر است اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهاداتی را ارائه نمودند .


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .