عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرورت آگاهی بخشی وفرهنگ سازی مصرف بهینه آب

فرماندار کردکوی درنشست مشترک با مدیران استانی امور آب:

ضرورت آگاهی بخشی وفرهنگ سازی مصرف بهینه آب

ضرورت آگاهی بخشی وفرهنگ سازی مصرف بهینه آب

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی ؛ روز گذشته نشست مشترک جمالی فرماندار کردکوی با مدیران کل امور آب استان ( شرکت آب منطقه ، آب و فاضلاب شهری و آب و فاضلاب روستایی)  جهت بررسی آخرین وضعیت و مسایل امور آب شهرستان در دفتر فرماندار تشکیل گردید .
در این نشست پس از گزارش و طرح مسایل حوزه های مختلف آب ،  ازسوی ادارات شهرستان ، فرماندار کردکوی با اشاره به اهمیت موضوع آب و مسایل ناشی از تغییر اقلیم و کمبودهای شدید ایجاد شده در تامین آب، بر ضرورت برنامه ریزی، آینده نگری و داشتن برنامه های میان مدت و بلندمدت در جهت جلوگیری از بحران غیر قابل کنترل ،  تاکید کرد. وی اقدامات گسترده برای آموزش و فرهنگ سازی عمومی در مصرف بهینه آب، اعم از بخش شرب و بخش کشاورزی ضروری دانسته و افزود؛ آگاهی مردم از مسایل مبتلابه جامعه، همیشه باعث همراهی مردم و کمک کننده   بوده است .
وی با اشاره به افت کمی و کیفی بخشی از منابع آبی شهرستان، گفت: در راستای پیشگیری از بحران و جبران استحصال مستمر آب از منابع زیرزمینی شهرستان و همچنین پشتیبانی از نیاز آبی شهرستانهای شمالی ، ضرورت دارد اعتباراتی از منابع ملی_استانی با نگاه منطقه ای به کارکرد حوزه آبی کردکوی ، جهت اجرای طرحهای جایگزین برای جبران ذخایر و کمبودهای منابع ، در نظر گرفته شود.
  فرماندار کردکوی با ابراز رضایت از عملکرد و نگاه کارشناسانه مدیریت آب شهرستان در هر سه بخش مربوط به ابفار ، امور آب و آبفای شهرستان ، از مدیران کل استانی مربوطه خواستند که طی بررسی مجدد، نسبت به انجام  مطالعه جامع وضعیت موجود و آینده امور آب شهرستان اقدام و براساس مطالعات کارشناسی، برنامه ها و اقدامات پیشگیرانه اجرا نمایند.
در ادامه این جلسه، مهندس نظری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، مهندس شکیبافر مدیر عامل آبفار ، مهندس خسروی معاون مدیر عامل آبفای استان و روسای شهرستانی ادارات ذیربط ، هریک گزارشی از اقدامات بعمل آمده ، پروژه های در دست اجرا و همچنین سیاستها و برنامه های پیش روی خود در مسایل آب شهرستان ارائه کرده و قول مساعد دادند  که متناسب شرایط و مسایل شهرستان بویژه پشتیبانی آب منطقه، از محل اعتبارات ملی و سایر اعتبارات نسبت به اجرای طرحهای جایگزین اقدام نمایند.
 

humb]https://kordkuy.golestanp.ir/uploads/posts/2017-09/1504776131_photo_2017-09-07_14-54-00.jpg[/thumb]

 

ضرورت آگاهی بخشی وفرهنگ سازی مصرف بهینه آب

 

ضرورت آگاهی بخشی وفرهنگ سازی مصرف بهینه آب

 

ضرورت آگاهی بخشی وفرهنگ سازی مصرف بهینه آب

 

ضرورت آگاهی بخشی وفرهنگ سازی مصرف بهینه آب

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 576
  • کد خبر : 37357