عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت اربعین حسینی علی آباد کتول برگزار شد


جلسه شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت اربعین حسینی علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول، جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان به منظور پذیرایی ازکاروان های پیاده اربعین درکربلا وباحضور احمدتجری مفرد فرماندارشهرستان ومسئولین درمحل فرمانداری برگزارشد.

فرماندار علی آباد کتول گفت : با توجه به دستورالعمل ارسالی از ستاداربعین استان وظایف و اختیاراتی به کمیته های مختلف محول شده است.کمیته های مربوطه باید با زیرمجموعه های خود جلسات هماهنگی داشته باشند تا مقدمات کار به نحو مناسب فراهم گردد.

فرمانداردر این جلسه با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی در کربلا فقط یک راهپیمایی نیست گفت: پیاده روی اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان داشته است.

وی به اجتماع میلیونی مردم در اربعین حسینی اشاره نمود و گفت: میلیون ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به سید و سالار شهیدان اظهار می نمایند که این حضور روز به روز در حال گسترش است؛ این نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری برای دشمنان اسلام است.

فرماندار افزود: واقعه عاشورا بزرگترین رویداد تاریخ بشری است و تاریخ رویدادی به بزرگی و عظمت عاشورا به خود ندیده است.

تجری مفرد با بیان اینکه برخی افراد توفیق حضور در پیاده روی اربعین را ندارد و دوست دارند در ثواب زیارت اربعین شریک باشند گفت: یکی از راه های شریک شدن در ثواب پیاده روی اربعین، پذیرایی از این زائرین می باشد که باتوجه به اینکه موکب هایی توسط ستاد اربعین در عراق ایجاد شده است مردم می توانند در این امر شریک شوند.

فرماندارگفت:سال گذشته حدود 2000هزارنفراز شهرستان علی آباد کتول در پیاده روی اربعین شرکت کردندکه مبلغ 60میلیون تومان مردم شریف وولایت مدارشهرستان علی آباد کتول بصورت نقدی وغیر نقدی کمک کردند که امیدواریم امسال هم مردم عزیزما در کنار ما باشند.

تجری مفرد در پایان اظهارداشت:در سال گذشته شهرستان علی آباد کتول برای کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات به مقدار نیم کیلو طلا ومبلغ 100میلیون تومان بصورت نقدی جمع آوری و به ستاد مذکور تقدیم گردید.

 

جلسه شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت اربعین حسینی علی آباد کتول برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .