عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان آق قلا

صبح امروز به ریاست معاون فرماندار برگزار شد:

پنجمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان آق قلا

پنجمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان آق قلا

صبح امروز شنبه 25 شهریور ماه ، پنجمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان آق قلا با محوریت ستاد برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، بازگشایی مدارس و ستاد اربعین حسینی به ریاست "سید موسی میردیلمی" معاون فرماندار و با حضور مدیران ادارات و نهادهای عضو این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "سید موسی میردیلمی" در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، گفت : دفاع مقدس یکی از ماندگارترین دوران تاریخ پر افتخار این کشور و ملت است که می‌بایست برای آیندگان، نسل به نسل و سینه ‌ به ‌سینه منتقل گردد.

معاون فرماندار شهرستان آق قلا افزود : پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی های جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان و آزادگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

وی با اشاره به دستاوردهای ایستادگی و مقاومت آحاد ملت در مقابل دشمن افزود: هدف از برگزاری هفته دفاع مقدس بیان واقعیت‌ها و ارزش‌ها و همچنین نمایش قدرت نیروهای ایران اسلامی است.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا ضمن تسلیت پیشاپیش ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان "اباعبدالله الحسین" و یاران با وفایش ، اظهار داشت : ترویج و تبلیغ راهپیمایی اربعین باید به طور ویژه مد نظر قرارگيرد و حضور حداكثري مردم در این مراسم باشكوه موجب ارتقاء فرهنگ تشيع درجهان مي شود . پیاده روی اربعین سمبل وحدت و ولایت مداری است که اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان داشته است لذا مي بايست حضور جوانان بیشتر و به صورت حداکثری و خودجوش و مردمی باشد.

وی در خصوص ستاد بازگشایی مدارس با بیان اینكه زیبا سازی و أیمن سازی فضای مدارس تاثیر بسزایی در افزایش روحیه نشاط و شادابی و تعلیم و تربیت دانش اموزان دارد ، افزود: با توجه به اینكه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم ، دستگاه‌های اجرایی مختلف باید با همدلی و تعامل زمینه حضور دانش آموزان و اجرای هرچه بهتر پروژه مهر اقدام نمایند.

"میردیلمی" بر ضرورت ساماندهی سرویس إیاب و ذهاب دانش آموزان ، تامین امنیت و نظم مسیرهای عبور و مرور ، ساماندهی محوطه مدارس ، ترمیم آسفالت و لكه گیری، تعمیر ورودی ها و پیاده روها ، نصب علائم ترافیكی و خط كشی ، بهسازی فضای سبز اطراف مدارس ، پاك سازی نقاط آلوده ، تهیه بسته های حمایتی جهت دانش آموزان بی بضاعت ، ساماندهی فرآیند بهداشت و تامین كمكهای اولیه مدارس تاكید نمود.

 

 

پنجمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان آق قلا

 

پنجمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان آق قلا

 

پنجمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان آق قلا

 

پنجمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان آق قلا

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 478
  • کد خبر : 37516