عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای ترافیک شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه شورای ترافیک شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه شورای ترافیک شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه شورای ترافیک شهرستان ترکمن با حضور سرهنگ شرافتی رئیس پلیس راهوراستان گلستان، شیرنگی معاون فرماندار و سایر اعضا روز شنبه 25/6/96 در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ شیرنگی معاون فرماندار گفت: با توجه به شروع و بازگشایی مدارس  ورود حجم زیادی از دانش آموزان در سطح معابر شهری و خودروها برای جابجایی آنها خواهیم داشت لذا اقداماتی از جمله خط کشی معابر بویژه منتهی به مدارس، اصلاح و شناسایی نقاط آسیب پذیر، خودداری از کنده کاری معابر منتهی به مدارس، نصب چراغ های چشمک زن، کنترل تردد موتورسواران و .. بایستی در دستور کار قرار گیرد.
شیرنگی افزود: آموزش و پرورش لازم است بستر را آماده کند و از ظرفیت کارشناسان راهور برای آموزش دانش آموزان در همه سطوح استفاده شود تا ضریب آسیبها را در شهرستان کاهش دهیم.
سرهنگ شرافتی رئیس پلیس راهور استان در این جلسه ضمن اشاره به اقدامات ارتقا فرهنگ ترافیک در سال ۹۵ گفت: در 5 ساله گذشته شهرستان ترکمن کاهش 25 درصدی را در تصادفات در بحث تعداد جان باختگان داشته و در بحث مجروحین تصادفات نیز شاهد کاهش چشمگیر آمار مجروحین در شهرستان ترکمن بودیم.
وی افزود: کمربندی بسیار مهم است نبود آن حجم گسترده وسایل نقلیه و تصادفات را به مرکز شهر می آورد.
شرافتی اظهار داشت: همه مردم با ترافیک آشنایی دارند و عدم توجه به آن مشکلات زیادی را در جامعه بوجود خواهد آورد باید نقاط پرحادثه و خطر هم شناسایی شود و بحث مطالعات شهر، توجه به زیرساختها در بحث تعریض خیابانها، هسته مرکزی، زیرگذر روگذر و برخورد با سد معبرها مورد توجه قرار گیرد.
وی اذعان داشت: همه ما مسلمانیم اعتقاد داریم نجات جان یک نفر نجات بشریت است  و انجام درست وطیفه باعث نجات جان مردم خواهد شد.
وی در خصوص بازگشایی مدارس تاکید کرد: مردم در خصوص سرویس مدارس فقط به افرادی که تحت پوشش شرکت های مجاز فعالیت می کنند اعتماد کنند تا مشکلاتی درحوزه سرویس مدارس پیش نیاید.
شرافتی در ادامه در خصوص موتور سیکلت های توقیفی گفت: اکنون شرایط مناسبی درنظرگرفته شده تا مالکان موتورسیکلت های توقیفی بتوانند موتورسیکلت های خود را دریافت نمایند.‌
رئیس پلیس راهور استان افزود: بخشودگی بیمه ها در بحث بیمه شخص ثالث فقط تا اول مهرماه است و مردم تا اول مهر فرصت دارند تا اقدام به بیمه وسیله نقلیه و ترخیص وسیله نقلیه خود نمایند و پس از مهرماه افرادی که اقدام به ترخیص وسیله نقلیه موتورسیکلت خود کنند بیمه ها قطعا دیرکرد را از آنها دریافت خواهند نمود.
وی در ادامه گفت: مردم می توانند با برگه خلافی و پرداخت مبلغ آن بصورت  یک سوم واقساطی نسبت به ترخیص موتورسیکلت ها اقدام نمایند.

 

جلسه شورای ترافیک شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه شورای ترافیک شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه شورای ترافیک شهرستان ترکمن برگزار شد

 


 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .