عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان رامیان برگزار شد


جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان رامیان برگزار شد

جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان رامیان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان به ریاست حسینی معاون فرماندارو با حضور اعضائ در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حسینی معاون فرماندار ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسبین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره دلاوریهای شهدا و ایثارگران بیان داشتند: شهدای عزیز در 8 سال دفاع مقدس با نمثار جان خود در خت انقلاب را آبیاری نمودند و امروز هر آنچه داریم مرهون خون پاک شهیدان است.

وی افزود: با توجه به اینکه در آغاز سال تحصیلی جدید هستیم جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان با موضوع آسیب های اجتماعی در محیط های دانش آموزی و دانشجویی تشکیل گردیده تا بررسی مهمترین مسائل و مشکلات آنها بپردازیم.

معاون فرماندار در ادامه افزود: با توجه به بررسی و پیگیری های صورت گرفته عمده ترین مشکل فضاهای آموزشی ، جنبه های مخرب فضاهای مجازی بوده و به جنبه فرصت این فضاها کمتر توجه شده و متاسفانه خانواده ها نیز در این خصوص کنترل و نظارت کمتری بر فرزندان خود دارند.

در پایان حسینی معاون فرماندار در مورد اعتیاد و ترویج مواد مخدر صنعتی در جامعه ، ازدواج های زود هنگام که منجر به طلاق میگردد، کم رنگ شدن صله رحم و ارتباط های خانوادگی از دیگر مسائلی بود که به آن پرداخت.

جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان رامیان برگزار شد

 


 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 603
  • کد خبر : 37744