عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی اجرای پروژه جی نف و سیماک در گمیشان برگزار شد

با حضور فرماندار و مدیر کل پست استان؛

جلسه هماهنگی اجرای پروژه جی نف و سیماک در گمیشان برگزار شد

جلسه هماهنگی اجرای پروژه جی نف و سیماک در گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ جلسه هماهنگی اجرای پروژه جی نف و سیماک(سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) در شهرستان گمیشان به ریاست فرماندار و با حضور مدیر کل پست استان و دیگر مسئولین برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه با اشاره به مزیت های اجرای این پروژه گفت: اجرای پروژه های جی نف و سیماک به عنوان برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی افزود: پروژه جی نف و سیماک حرکت دولت به سمت ارائه خدمات الکترونیکی را تسهیل کرده و د رواقع جهشی بزرگ در نحوه ارائه خدمات دولتی حول محور آدرس مکان محور است.

توماج تصریح کرد: جهت تسهیل دراجرای پروژه لازم است، دستگاههای خدمت دهنده بانک اطلاعاتی خود را دراختیار اداره پست نمایند تا پس از تطبیق با اطلاعات کد پستی در اختیار دستگاه قرار گیرد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود بر همکاری بخشداری ها، شهرداری ها، ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ثبت اسناد و املاک و همچنین نامگذاری معابر سطح شهر و روستاها و پلاک گذاری تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه مدیر کل پست استان در خصوص پروژه سیماک(سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) و پروژه جی نف که از طرح‌های کلان ملی به‌شمار می‌رود و بعنوان یکی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی از سوی هیئت دولت به تصویب رسیده است مطالبی را بیان کرد.

 

 

جلسه هماهنگی اجرای پروژه جی نف و سیماک در گمیشان برگزار شد

 

جلسه هماهنگی اجرای پروژه جی نف و سیماک در گمیشان برگزار شد

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 782
  • کد خبر : 37995