عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس اداره تعاون روستایی با فرماندار علی آباد کتول


دیدار رئیس اداره تعاون روستایی با فرماندار علی آباد کتول

دیدار رئیس اداره تعاون روستایی با فرماندار علی آباد کتول

علی آبادی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بهمراه مدیران عامل اتحادیه وشرکتهای تعاونی روستایی وکشاورزی وتولیدروستایی علی آباد کتول باحسن هدایتی فرماندار شهرستان علی آباد کتول دیداروگفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،حسن هدایتی فرماندارگفت:شما شرکت تعاونی ها طلیعه داران خدمت به روستاییان هستید.

فرماندار علی آباد کتول ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای دست اندر کاران تعاون روستایی علی آباد کتول ابراز امیدواری کرد با تقویت تعاونی های روستایی و کشاورزی منطقه، ضمن کمک به احیا و حراست از حیات روستایی در شهرستان، گام های بلندی در مسیر خوداتکایی و شکوفایی روستایی در سطح شهرستان برداشته شود.

هدایتی در ادامه با اشاره به نقش تعاونی ها در کمک به تجمیع سرمایه های خرد و افزایش توان تولید ملی اظهار داشت: تعاونی های روستایی از این رهگذر می توانند در کنار بخش خصوصی، بازوان پرتوان تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشند .

فرمانداردر ادامه گفت: در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی لازم است در این رابطه فرهنگ سازی های لازم به عمل آید تا روستاییان با شناخت کافی از فواید و مزایای تعاونی‌ها، در مشارکت برای تشکیل آنها همت گمارند و زمینه آبادانی و رونق اقتصادی روزافزون مناطق روستایی را فراهم آورند.

در دیدار رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان با فرماندار در خصوص ظرفیت ها و توانمندی های بخش روستایی و کشاورزی منطقه، نقش شبکه تعاون روستایی و کشاورزی شهرستان علی آباد کتول در توسعه بخش روستایی و کشاورزی و خدمات رسانی شبکه به روستائیان و کشاورزان منطقه بحث و تبادل نظر شد.

دیدار رئیس اداره تعاون روستایی با فرماندار علی آباد کتول

 

دیدار رئیس اداره تعاون روستایی با فرماندار علی آباد کتول

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .