عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت نام 295 نفر متقاضی طرح کارورزی در سامانه رصد

فرماندار در سومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آق قلا:

ثبت نام 295 نفر متقاضی طرح کارورزی در سامانه رصد

ثبت نام 295 نفر متقاضی طرح کارورزی در سامانه رصد

 فرماندار شهرستان آق قلا از ثبت نام 295 نفر متقاضی طرح کارورزی در سامانه رصد خبر داد.

سومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آق قلا با محوریت طرح کارورزی و ثبت نام متقاضیان در سامانه رصد و همچنین مشاغل خانگی به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور مدیران و کارشناسان ادارات ، نهادها و دستگاههای اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" از ثبت نام 295 نفر متقاضی طرح کارورزی در سامانه رصد خبر داد و افزود : در سال 95 تعداد متقاضیان طرح کاروزی 48 نفر بوده که ار این تعداد ، 16 نفر جذب کارگاههای صنعتی در سطح شهرستان شده اند.در سال جاری و تا پایان مهر ماه تعداد 295 نفر متقاضی طرح کارورزی بوده ، همچنین 33 واحدتولیدی و صنعتی نیز بعنوان واحد پذیرنده افراد متقاضی این طرح اعلام آمادگی کرده اند. از مجموع متقاضیان ثبت نام کننده در طرح کاروزی تا کنون 15 نفر از آنها انعقاد قرار داد خود را نهایی کرده و تعداد 10 نفر نیز آماده انعقاد قرار داد هستند.

فرماندار شهرستان آق قلا از راه‌اندازی اتاق فکر و جذب سرمایه گذاری خبر داد و افزود : امیدواریم با این حرکت شتاب بیشتری به رشد و توسعه شهرستان و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان و کاهش نرخ بیکاری نماییم.

"ضمیر" از مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه اشتغال شهرستان آق قلا خواست در خصوص بررسی ظرفیت شرکت‌ها و کارخانجات و واحد های تولیدی و صنعتی برای معرفی افراد بیکار اهتمام داشته باشند.

 

ثبت نام 295 نفر متقاضی طرح کارورزی در سامانه رصد

 

ثبت نام 295 نفر متقاضی طرح کارورزی در سامانه رصد

 

ثبت نام 295 نفر متقاضی طرح کارورزی در سامانه رصد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 813
  • کد خبر : 38387