عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی شهرستان گالیکش برگزار شد

باحضور معاون فرماندار؛

جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی شهرستان گالیکش برگزار شد

 جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی به ریاست معاون فرماندار شهرستان گالیکش و با حضور اعضای انجمن کتابخوانی این شهرستان صبح امروز در محل سالن جلسات فرمانداری گالیکش برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش ایوب ابوالتختی معاون فرماندار گالیکش در این جلسه ضمن قدردانی از اهمیت دادن به موضوع کتاب و کتابخوانی گفت: شاید لازم‌ترین اقدام همین باشد که عده‌ای این امر به معروف را حتی به صورت لسانی انجام بدهند.

ابوالتختی با بیان اینکه کتابخوانه اساسأ متولی مطالعه نیست تصریح کرد: آموزش و پرورش با داشتن جمعیت هدف کودک، نوجوان و جوان، وظیفه ذاتیش اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ست.

وی در این رابطه خاطرنشان کرد: اگر کتاب خواندن را به دانش‌آموزان یاد بدهیم از درس دادن بهتراست. باید اطلاعات ما در حد دانش به دانش‌آموزان انتقال داده شود. چرا که با این کار آنها آنچه برای انجام امورات زندگی موردنیازشان هست مطالعه می‌کنند و ما فقط شیوه مطالعه را به آنها یاد می‌دهیم.

معاون فرماندار گالیکش بیان کرد: همه ما مسئول این امورات فرهنگی هستیم و باید به این امر کمک کنیم. اگر کار فرهنگی بکنیم در جامعه خواهد ماند.

وی خطاب به دبیر این جلسه گفت: روزشمار را با توجه به نظران و پیشنهادات اعضای انجمن کتابخانه هرچه زودتر تدوین کرده و خیلی زودتر از آغاز هفته کتابخوانی در اختیار اعضا قرار داده که ان‌شاالله همه از برنامه‌های این هفته مطلع شوند و شرکت فعال داشته باشند.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از فعالیت های اعضای انجمن به‌خصوص شورای شهر،شهرداری و آموزش و پرورش، کار فرهنگی می‌باشد ازآنها خواست در خصوص این امر به‌معروف همکاری‌های لازم را داشته باشند.

گفتنی‌ست برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی بیستم آبان لغایت دوم آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی شهرستان گالیکش برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 710
  • کد خبر : 38401