عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر بانک ملی حوزه غرب استان با فرماندار شهرستان بندرگز


دیدار مدیر بانک ملی حوزه غرب استان با فرماندار شهرستان بندرگز

دیدار مدیر بانک ملی حوزه غرب استان با فرماندار شهرستان بندرگز

 صبح امروزشنبه 29 مهر ماه؛ "محمد احمری" مدیر بانک ملی حوزه  غرب استان به اتفاق مدیر شعبه مرکزی بانک ملی بندرگز با "علی اصغر میرزایی"  فرماندار شهرستان در فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ در این دیدار فرماندار بندرگز با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری ، اقتصاد مقاومتی : تولید و اشتغال  گفت : بانکها نقش مهم و اثرگذاری درتحقق رونق تولید و اشتغال و..  و یاری رسان  دستگاههای  دولت می باشند .

 وی با بیان اینکه برنامه های مشخص و مهمی در راستای اشتغال پایدار روستایی ابلاغ شده است و  در بعضی از روستاهای پیشرفتهای خوبی حاصل گردید، اظهار داشت  :  بیشتر نگاهمان در بحث توسعه روستایی است  و طرحها و برنامه ها مورد بررسی قرار می گیرد  و همکاری و همراهی بانکها  در پرداخت ، می تواند امور را تسریع نماید.

 وی آنگاه به ایجاد اشتغال و اجرای طرح کارورزی اشاره کرد  و افزود :  از طریق سامانه رصد حداقل 914 نفر سهمیه ایجاد اشتغال شهرستان می باشد و متقاضیان اشتغال باید از طریق سامانه ثبت نام کنند .

نماینده عالی دولت در شهرستان ، با تشریح موارد تسهیلات تکلیفی و اعطای وام مطابق قانون برنامه ششم  و دستورالعمل ابلاغی از سوی معاونت امور روستایی نهاد ریاست محترم جمهور برای طرحهای تولیدی خودکفایی روستاها خواستار تعامل بیشتر و بهتر بانک ملی در جهت فراهم سازی زمینه های سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات در حوزه بانکی شد.

در ادامه  " احمری" مدیر بانک ملی حوزه  غرب استان ،  ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مطلوب و موثر بانک ملی ایران  به خصوص در بخش های  پرداخت تسهیلات رونق تولید  و اشتغالزا و مشاغل خانگی  از استقبال هر طرح و دستورالعملی که منجر به رونق تولید و اشتغال گردد ؛ خبر داد و به تشریح سامانه بام بانک ملی ایران پرداخت و گفت  :  بانک ملی در راستای اهداف متعالی خود بمنظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب بانکی سامانه بزرگ و کامل بانکی بنام  بام را ارائه نمود که با دارا بودن   ویژگیها  ، امکانات و مزیتهای بی شمار و...  ،  نیازهای مشتریان را فراهم و از لحاظ  مدیریت زمان بسیار مفید است .


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 846
  • کد خبر : 38459