عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پدافند غیر عامل آمادگی برای حفظ و حراست از کشور است

فرماندار در هنرستان کار و دانش نبی اکرم شهر آق قلا:

پدافند غیر عامل آمادگی برای حفظ و حراست از کشور است

پدافند غیر عامل آمادگی برای حفظ و حراست از کشور است

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت : پدافند غیر عامل آمادگی برای حفظ و حراست از کشور است.

صبح امروز شنبه ششم آبان ماه ، همزمان با آغاز هفته پدافند غیرعامل ، آئین نمادین نواختن زنگ پدافند غیرعامل با حضور"امانگلدی ضمیر" فرماندار ، اعضای شورای تامین و مدیران ادارات ، نهادها و دستگاههای اجرایی در هنرستان کار و دانش نبی اکرم (ص) شهر آق قلا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در این مراسم حمایت از هنرستان های کار و دانش را از وظایف اصلی دولت "تدبیر و امید" بیان کرد و افزود : دغدغه دولت دوازدهم ایجاد کار و اشتغال برای جوانان است و چه بهتر آنکه از مدارس و هنرستانها شروع شود. کار جوهره آدمی است و یاد گیری علم و دانش مکمل این جوهره است.ی کی از دلایل اصلی وجود بیکاری در کشور مسلح نبودن کارجویان به علم و دانش است.خوشبختانه با فرهنگ سازی که در سطح جامعه و بین والدین صورت گرفته و اشتیاق دانش آموزان به یاد گیری علم در سنگر کار و دانش افزایش یافته است . کارآفرین شدن شما دانش آموزان یکی از انتظار دولتمردان در حوزه آموزش و پرورش است.

فرماندار شهرستان آق قلا ، باور قلبی ، امید داشتن ، هدف گذاری ، برنامه ریزی ، تلاش کردن ، پشتکار داشتن و نتیجه گرفتن را 7 اصل مهم و رمز موفقیت افراد در زندگی بیان کرد و به دانش آموزان این هنرستان توصیه کرد از آموزشهای فنی و حرفه ای در مسیر کار و دانش استفاده نمایند.

وی شعار امسال هفته پدافند غیر عامل را "پدافند غیر عامل ، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور" بیان کرد و فرمایشات مقام معظم رهبری مبتی بر اینکه "پدافند غیر عامل یک اصل و از ضروریات آمادگی کشور است" را مورد خطاب قرار داد و گفت : هفته پدافند غیرعامل ، فرصت مناسبی است تا با اجرای برنامه های موثر بتوانیم نسبت به آموزش ، اجرا و نهادینه سازی اصول و فرهنگ پدافند غیرعامل در جامعه اقدام کنیم. پدافند غیرعامل به معنی رصد کردن تهدیدات دشمن است و با توجه به این که تهدیدات صرفا نظامی نیست، امروزه پدافند در بعدهای سیاسی، اقتصادی، اطلاعاتی و سایبری اهمیت ویژه ای یافته است.

"ضمیر" در خاتمه سخنان با اشاره به اهمیت آشنایی دانش آموزان با پدافند غیرعامل ، تصریح کرد: امیدواریم با فرهنگ سازی مناسب، میزان مقاومت و آمادگی خود را در مقابله با تهدیدها و بحران ها افزایش دهیم.

ششم الی دوازدهم آبان ماه با شعار "پدافند غیر عامل ، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور" به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

 

پدافند غیر عامل آمادگی برای حفظ و حراست از کشور است

پدافند غیر عامل آمادگی برای حفظ و حراست از کشور است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1300
  • کد خبر : 38718