عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار گمیشان در پیامی هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت


فرماندار گمیشان در پیامی هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت

فرماندار گمیشان در پیامی هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در پیامی هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت.

در متن پیام فرماندار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرهنگ سازی و ایجاد باور عمومی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل و انجام اقدامات دفاع غیر عامل در جهت مقابله با تهاجمات خصمانه و کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی و غیر طبیعی و پیشگیری از تلفات انسانی یکی از موضوعات بنیادی است که وسعت و گسترش آن کلیه زیرساخت ها و مراکز حیاتی و حساس و مهم را در هر کشوری دربر می گیرد.

آگاهی از پدافند غیر عامل و آشنایی و اجرای آن باعث تقليل آسيب پذيری و کاهش خسارت و صدمات تاسيسات، تجهيزات و نيروی انسانی مراکز حياتی، حساس و مهم نظامی و غير نظامی کشور می شود.

پدافند غیرعامل، گستردگی و شمول زیادی دارد که حوزه های عمرانی، حمل و نقل و ارتباطات حوزه دارو، غذا، آب، نيروي انسانی، انرژی، رسانه ها و تبليغات روانی، مخابرات، صنايع مالی و اقتصادی، ديپلماسی و امنيت و دفاع را در برمی گیرد.

بی تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران میهن عزیز ایران اسلامی با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

اینجانب با تبریک این هفته به تمام شهروندان شریف شهرستان گمیشان از همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان می خواهم تا در راستای فرهنگ سازی و ایجاد باور عمومی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل و شناسایی تهدیدات این حوزه و تدوین برنامه هایی که به مشارکت‌پذیری مردم در طرح‌های پدافند غیرعامل منتهی شود، اقدام کنند.

 

 

امیر شیر توماج

فرماندار شهرستان گمیشان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 625
  • کد خبر : 38827