عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکر و قدردانی فرماندار علی آباد کتول از حضور حماسی مردم شهرستان در مراسم 13 آبان


تشکر و قدردانی فرماندار علی آباد کتول از حضور حماسی مردم شهرستان در مراسم 13 آبان

حسن هدایتی فرماندار شهرستان علی آباد کتول، با تشکر از حضور مردم ، مسئولان،علما،دانشجویان ودانش آموزان در مراسم ۱۳آبان گفت: مردم ولایتمدار شهرستان علی آباد کتول با حضور در حماسه استکبارستیزی خود برگ زرین دیگری را در تاریخ باشکوه این شهرستان به ثبت رساندند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،فرماندارعلی آباد کتول با صدور بیانیه‌ای خطاب به مردم شهرستان اظهار داشت:استوار و پایبنده باد گام‌هایتان که باری دیگر با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی یوم‌الله ١٣ آبانبرگ زرین دیگری را در تاریخ با شکوه این کشور وشهرستان به ثبت رساندید.

فرماندارگفت:آفرین باد بر شما مردم و مسئولان انقلابی و همیشه در صحنه که بار دیگر تبعیت محض از مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی»، پایبندی تا پای جان به اصول و ارزش‌های ترسیم شده از سوی احیاگر اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی «رضوان‌الله تعالی علیه» را به جهانیان نشان دادید.

هدایتی درپایان بیان کرد: مردم شریف شهرستان از حضور یکایک شما در راهپیمایی امروز تشکر و قدردانی می‌کنم و موفقیت و سربلندی همگان را در ظل توجهات الهی و عنایات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسئلت دارم.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .