عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج در بندرگز برگزار شد


جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج در بندرگز برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج در بندرگز برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج با حضور علی اصغر میرزائی فرماندار ، ابطحی فرمانده سپاه و سایر اعضای ستاد در بندرگز برگزار شد .

علی اصغر میرزائی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت : تکریم و گرامیداشت مقام بسیج و بسیجی باید در همه مقاطع سال صورت گیرد نه صرفا هفته بسیج ، چرا که بسیجی در هر لحظه از زندگی خود  احساس تکلیف و وظیفه می کندکه وظایفش در برابر نظام و انقلاب را به بهترین نحو ممکن به انجام رسانده  و مهمترین تکلیف و وظیفه نهاد مقدس بسیج این است  که جامعه را به سمت سلامت سوق دهد.

فرماندار بندرگز گفت :  هفته بسیج فرصتی است که بسیجیان ظرفیتهای خود را به منصه ظهور برسانند ، توانمندیهای مختلفی که در نیروی بسیج وجود دارد ، بی شک مهمترین وظایف بسیج  حضور موثر در صحنه های فرهنگی ، عقیدتی و سیاسی  می باشد ، از جمله نقش مهم و بی بدیل بسیج در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر می باشد تا جامعه از آسیب های مختلف در امان باشد.

وی با اشاره به اینکه امروزه طیف گسترده ای از وظایف به عهده سازمان بسیج قرار دارد ، افزود :  حضور و جانفشانی بسیجیان در جبهه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی  و دفاعی حتی در نقاطی خارج ازمرزهای کشورمان که دشمن به صورت جنگ های نیابتی در برابر اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایجاد کرده در قالب مدافعان حرم  بسیار حائز اهمیت بوده و نمونه بارز آن نیز شهدای گرانقدری هستند که حتی از میان جوانان نسل سوم تقدیم نظام و انقلاب شده است.

میرزائی اظهار داشت : پایه و اساس تشکیل نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیج و پایگاههای بسیج بود و منشاء تشکیل نیروی بسیج نیز تفکر و دیدگاه اعتقادی و انقلابی جوانان در پی فرمان بنیان گذار انقلاب اسلامی برای تشکیل ارتش بیست میلیونی بود.بنابراین اگر هدف متعالی حفظ اعتقادات و آرمانهای انقلاب اسلامی است ، باید بسیج و فرهنگ بسیجی بیش از پیش  تقویت گردد .

میرزائی با اشاره به حادثه زلزله استان کرمانشاه گفت : در کنار تشکلهای رسمی مثل ارتش و سپاه و هلال احمر و ... که برحسب وظیفه خود وارد عمل شده اند ، حرکتهای خودجوش مردمی بویژه بسیجیان کمک قابل توجهی به روند آواربرداری  و رسیدگی  به موقع به وضعیت زلزله زدگان داشت  ، هم در حضور در صحنه و هم در پشتیبانی و جمع آوری کمکها ، که باید در برنامه های گرامیداشت هفته بسیج ، مسائل مربوط به  حادثه زلزله همچنان مورد توجه قرار گرفته  وکمکها نیز استمرار داشته باشد

فرماندار بندرگز غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواد های شهدا را جزء برنامه های هفته بسیج شهرستان اعلام کرد و از همه مدیران  و کارکنان دستگاههای اجرائی جهت حضور در برنامه های هفته بسیج دعوت نمود.

 

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج در بندرگز برگزار شد

 

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج در بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1427
  • کد خبر : 39467