عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید شهر خان ببین برگزار شد


مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید شهر خان ببین برگزار شد

مراسم تکریم  و معارفه شهردار جدید شهر خان ببین برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان، مراسم تکریم از مهندس شاکری و معارفه مهندس اسماعیلی به عنوان شهردار جدید شهرخان ببین با حضور حسینی معاون فرماندار، حاج آقا بیات امام جمعه شهرخان ببین، بخشدار فندرسک،سرکار خانم خلیلی معاون مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری، مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و خانواده معظم شهداء درمحل کانون حکیم میر فندرسکی شهرخان ببین برگزار شد.

حسینی معاون فرماندار ضمن تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و تقدیر وتشکر از مهندس شاکری شهردار سابق و تبریک به مهندس اسماعیلی و آرزوی توفیق برای ایشان بیان داشتند:انشاالله با نیروی جوانی و تخصص و بهره گیری از تجارب دیگران ،شوراها ، نخبگان و جوانان بتوانند منشاء خدمات بسیار و ارزنده به مردم شریف و ولایتمدار شهر خان بببین باشند.

وی ضمن توصیه به ایشان که از حاشیه ها دوری کنند و صرفا هدفشان خدمت رسانی به مردم باشد، افزود: فلسفه وجود این پستها خدمت به مردم است پس هیچ منتی بر مردم نداریم و اگر منتی هست باید مردم منت بگذارند چون که آنان این مسئولیت را به ما داده اند.

وی در خصوص بحث تکریم ارباب رجوع و تسهیل در خدمت رسانی به مردم، تاکید نمودند و در پایان به کمک ها مالی دولت تدبیر و امید از سال 1392 تا کنون به شهرداری خان ببین که بالغ بر 60 میلیارد ریال می باشد اشاره نمود.

مراسم تکریم  و معارفه شهردار جدید شهر خان ببین برگزار شد

 

مراسم تکریم  و معارفه شهردار جدید شهر خان ببین برگزار شد

 

مراسم تکریم  و معارفه شهردار جدید شهر خان ببین برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1591
  • کد خبر : 40547