عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نگاه ویژه دولت، تقویت بخش خصوصی، اشتغال جوانان و توسعه روستایی است

فرماندار در نشست مشورتی با جوانان شهرستان آق قلا:

نگاه ویژه دولت، تقویت بخش خصوصی، اشتغال جوانان و توسعه روستایی است

نگاه ویژه دولت، تقویت بخش خصوصی، اشتغال جوانان و توسعه روستایی است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: نگاه ویژه دولت دوازدهم، تقویت بخش خصوصی با حمایت از سرمایه گذاران، اشتغال جوانان و بانوان و همچنین توسعه روستایی است.

صبح امروز دوشنبه چهارم دی ماه، نشست مشورتی جوانان شهرستان آق قلا با هدف تشکیل کمیته های تخصصی و بررسی راهکارهای مناسب در توسعه اشتغال این حوزه به ریاست"امانگلدی ضمیر"فرماندار و با حضور بخشداران مرکزی و وشمگیر، مدیران ادارات، نهادها و دستگاههای اجرایی،فعالین اقتصادی،نخبگان و اقشار مختلف جوانان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امانگلدی ضمیر" در ابتدای سخنان خود، رشد اقتصادی مثبت و رتبه کشورمان در نگاه توسعه بین المللی بر اساس آمار و ارقام سازمان های جهانی علیرغم مسائل و مشکلات فراوانی که دولت دوازدهم با آن روبرو می باشد را خوب توصیف کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه "دولتمردان و نظام ایران اسلامی با مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری به دنبال این است که اشتغال را در جامعه نهادینه کند"،افزود: حوزه اشتغال مهمترین دغدغه دولت دوازدهم بوده که حل این مسئله، نیازمند مشارکت مردم و یاری رساندن به مسئولین است که به برنامه ریزی های که از سوی دولت دوازدهم صورت گرفته شده و ارائه تسهیلات ویژه می تواند به حوزه اشتغال کمک نمود.در همین راستا و با موافقت مقام معظم رهبری مبلغ 1/5میلیارد دلار از محل صندوق ذخیره ارزی برای توسعه اشتغال و با تاکید اشتغال جوانان مصوب و عملیاتی شده است.

وی تعهد اشتغال دولت در سال جاری را 970 هزار شغل و سهم استان گلستان را 19400 تعهد اشتغال بیان کرد و افزود: 1218 شغل از مجموع تعهدات استانی به شهرستان آق قلا اختصاص داده شده است که آمار ثبت نام متقاضیان جویای کار و اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد شهرستان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا تاکیدات استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت"تدبیر و امید" در استان گلستان مبتنی بر تقویت بخش خصوصی، اشتغال جوانان و بانوان و همچنینی توسعه روستائی را مورد خطاب قرار داد و اظهار داشت: ایجاد 1600 شغل در کارگاهها و نمایشگاههای صنایع چوب و مبلمان روستای عطا آباد و تشکیل 70 پرونده و صدور مجوز آب بندان در بخش کشاورزی و اشتغال حوزه صنایع دستی در شهرستان آق قلا تنها بخشی از تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت ویژه دولت دوازدهم از اشتغالزائی پایدار برای جوانان و توسعه روستاها می باشد.

وی از ارائه 10 برنامه و چشم انداز توسعه ایی شهرستان آق قلا خبر داد و علاج بخشی سد وشمگیر ، توسعه شهرک صنعتی و منطقه ویژه اترک، ایجاد ایستگاه راه آهن و توقفگاه گردشگری و شهرک تخصصی صنایع چوب و مبلمان را بخشی از این برنامه ها بیان کرد.

"ضمیر" از ابلاغ استاندار محترم به دستگاههای اجرایی در خصوص بکارگیری نیروهای جوان و بانوان در مسئولیتهای مختلف خبر داد و بر استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان در توسعه شهرستان تاکید کرد.

 

نگاه ویژه دولت، تقویت بخش خصوصی، اشتغال جوانان و توسعه روستایی است

 

نگاه ویژه دولت، تقویت بخش خصوصی، اشتغال جوانان و توسعه روستایی است

 

نگاه ویژه دولت، تقویت بخش خصوصی، اشتغال جوانان و توسعه روستایی است


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 542
  • کد خبر : 40622