عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 9 دی حماسه ماندگار مردم ایران / استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان

فرماندار گمیشان در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان تاکید کرد؛

9 دی حماسه ماندگار مردم ایران / استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان

9 دی حماسه ماندگار مردم ایران / استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان

 فرماندار گمیشان در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: 9 دی حماسه ماندگار ملت سرافراز ایران اسلامی که بار دیگر نشان دادند پایبند نظام و رهبری هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج با اشاره به حماسه آفرینی های مردم در طول استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه ها یک پیام اصلی دارد و آن هم پایبندی به ارزش های ماندگار نظام و انقلاب اسلامی است.

توماج در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان اذعان داشت: همه اقدامات دولت برای رفاه و توسعه بوده و مهمترین افتخار دولت خدمتگزاری برای مردم می باشد.

وی افزود: توسعه سایت میگو، اجرای زهکش اراضی و به ثمر رسیدن چندین پروژه عمرانی بعد گذشت چند سال گوشه ای از خدمات دولت در طول یک سال بوده است.

نماینده عالی دولت در گمیشان با تاکید بر استفاده از مزیت ها و ظرفیت های توسعه ای هر منطقه گفت: آبزی پروری از ویژگیهای توسعه ای شهرستان است و باید گمیشان در این حوزه به صورت پایلوت در نظر گرفته شود.

رییس شورای اداری گمیشان با اشاره به افزایش 70/95 درصدی اعتبارات شهرستان در سال 96 نسبت به سال 95 خاطر نشان کرد: افزایش اعتبارات شهرستان گمیشان نشان از مهم بودن مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته برای دولت و خدمتگزاران است.

توماج با تاکید بر تکریم مردم و پیگیری امورات تصریح کرد: کلیه مدیران باید خدمت بی منت به مردم را مهمترین اصل برای خود قرار داده و برای رفع مشکلات و استفاده از ظرفیت های شهرستان تلاش کنند.

وی همچنین با تاکید بر اجرایی شدن سیاست های دولت خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت های جوانان و بانوان از برنامه های مهم دولت و تاکیدات ریاست جمهوری می باشد که باید به صورت ویژه در نظر گرفته شده و اجرایی گردد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود بر توسعه برق سایت میگو، ناحیه تخصصی شیلات، چهار بانده کردن مسیر گمیشان – بندرترکمن، سواحل چارقلی – توماجلر و ایجاد اشتغال فراگیر در سطح روستاها تاکید کرد.

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 766
  • کد خبر : 40667