عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی اداره کل شیلات استان در شهرستان بندرگز با حضور فرماندار


برگزاری جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی اداره کل شیلات استان در شهرستان بندرگز با حضور فرماندار

برگزاری جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی اداره کل شیلات استان در شهرستان بندرگز با حضور فرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی اداره کل شیلات استان با حضور فرماندارشهرستان بندرگز و مدیرکل شیلات استان، معاون فرماندار و بخشداران، روسای ادارات شیلات شهرستانهای استان و اعضای کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری بندرگز برگزار شد.

 حسین احمدی فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه با اشاره به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری  و نامگذاری سال ۹۶ به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اظهار داشت: الحمدالله  با توجه به سیاستهای ابلاغی دولت و نگاه ویژه استاندار محترم، اقدامات اثرگذار و خوبی در روند اجرای اقتصاد مقاومتی در سطوح استانی و شهرستانی انجام گردید.

 وی توجه به اقتصاد مقاومتی و توسعه تولید و اشتغال را اولویت اصلی  کار مدیران  بیان کرد و گفت: با اقتصاد مقاومتی  و شناسایی ظرفیت و تنگناها و ارائه برنامه و راهکار های عملی و منطقی کارشناسانه  می توان بسیاری از موانع را برطرف و دراستای  تولید و اشتغال گام برداشت.

 

فرماندار بندرگز همچنین در ادامه با اشاره به ظرفیتهای بالقوه شهرستان و منابع خدادادی ساحل گفت: در شهرستان می توانیم با همراهی و همدلی و  بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و حمایت از سرمایه‌گذاران و  اجرای طرح ها در حوزه آبزی پروری، پایه های اقتصاد مقاومتی را تقویت و موجبات رشد و توسعه شهرستان و تحقق شعار سال را فراهم آوریم.

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 618
  • کد خبر : 41033