عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ترکمن برگزار شد


دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ترکمن برگزار شد

دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ترکمن برگزار شد

  دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ترکمن با حضور شیرنگی معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و سایر اعضای ستاد صبح امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ شیرنگی معاون فرماندار در این جلسه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر اعتقادات دینی و قرآنی الهام گرفته از عاشورای حسینی که عده ای اندک و قلیل بر سپاه کفر و طاغوت پیروز شدند.
وی با اشاره به ایام ا.. دهه فجر گفت: این دهه فرصتی است که ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را بازنگری کنیم و ببینیم چه بودیم چه کردیم و اکنون کجا هستیم و چه باید بکنیم.
شیرنگی اظهار داشت: کمترین ثمره این انقلاب این بود که فصل جدیدی در تاریخ معاصر باز کرد و این یک افتخار بسیار بزرگ و غرورآفرین است که انقلابی مبتنی بر ارزش های دینی و الهی در ایران اتفاق افتاد و اسلام حیاتی دوباره پیدا کرد و چشم و چراغ میلیونها انسان در سراسر دنیا شد.
وی با اشاره به اهداف انقلاب گفت: اهداف انقلاب ما آزادیخواهی و استقلال طلبی و مبارزه با ظلم و ستم و استبداد و استکبار  بود و به ان رسید. امروز انقلاب ما تکیه گاه بسیاری از ملت های آزادی خواه شده است اکنون که در دهه چهارم انقلاب اسلامی هستیم آرزو می کنیم این نظام همچنان استمرار و استحکام داشته باشد.
معاون فرماندار تصریح کرد: استکبار جهانی برای این نظام و انقلاب برنامه ها و توطئه های مختلفی در دستور کار دارد آنها بر نمی تابند که یک نظام اسلامی در جهان حاکم باشد.
 وی افزود: اتفاقات اخیر کشور نشان از عمق دشمنی استکبار جهانی و قدرت های بزرگ با نظام اسلامی ایران دارد و نشان داد این ها تحت هیچ شرایطی دست از شیطنت و توطئه برنخواهند داشت.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران و آرمان های آن باید توسط ما حفظ و به نسل های آینده منتقل شود لذا بایستی مناسبت های ملی و مذهبی بویژه دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوهتر از گذشته برگزار کنیم و لذا  انتظار حضور پررنگ از همه مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان در این برنامه ها بویژه در راهپیمایی روز 22 بهمن داریم.
 

دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ترکمن برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .