عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح متمرکز پروژه های شهرداری سنگدوین در دهه مبارک فجر


افتتاح متمرکز پروژه های شهرداری سنگدوین در دهه مبارک فجر

افتتاح متمرکز پروژه های شهرداری سنگدوین در دهه مبارک فجر

در ششمین روز از دهه مبارک فجر ، مراسم افتتاح متمرکز پروژه های شهرداری سنگدوین با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آباد کتول ومدیران دستگاه های اجرایی برگزار گردید.

فرماندار با ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجرگفت: دهه فجر تولدی دوباره است برای احیای ارزش های انقلاب اظهارداشت:پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای میلیون ها انسان پاک وهزاران شهید جاوید است وبه عنوان یک وظیفه همه ما مکلف هستیم یاد وخاطره همه آن انسانهای پاک خاص معمار کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)را در یادها حفظ بکنیم .

فرماندارشهرستان علی آباد کتول اظهارداشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت رهبری عظیم الشان ودرایت و همت دانشمند باکیاست ومتعهد آقای دکتر روحانی ودولت محترم تدبیر وامیدواستاندار گرانقدر ومجموعه مدیران استانی وشهرستانی، پروژه های قابل توجه در شهرستان در بخش عمرانی وتولیدواشتغالزایی وفرهنگی واجتماعی و...کلنگ زنی وافتتاح خواهد شد.

رئیس ستاد دهه مبارک فجر شهرستان گفت:دهه فجر یک فرصت بسیار مغتنمی است از این جهت یک فرصت می باشد که برای بازنگری،ارزش ها ،باورهای دینی ،اعتقادی ،تبیین اهداف انقلاب ،بازبینی وشناسایی به بیان آسیب هایی که انقلاب را تهدید می کند.

وی افزود:انقلاب شکوه مند اسلامی متعلق به یک شخص وطایفه ای خاص نیست بویژه که در منطقه ما همه اقوام در این سند افتخار سهیم بودندزیرا تمثال بزرگ شهیدان نشان از این سند افتخار دارد.

هدایتی کتولی تصریح کرد :برای همه ی مسئولین واجب است که ازآرمان های انقلاب عزیز واهداف انقلاب و خون شهدا ی گرانقدر را خفظ وصیانت کنیم.

هدایتی کتولی اظهارداشت:امروز انتظار است که همه گروه های سیاسی با هوشیاری کامل درمقابل دشمنان داخل وخارجی انقلاب هوشیار باشند نکند بر اثر عدم معرفت یا نا آگاهی آب به آسیاب دشمن بریزند ودشمن را خوشحال کنند.

فرماندار گفت:کشورمان در جهت توسعه وپیشرفت گامهایی بسیار بلندی راطی کرده است و به کوری چشم دشمنان دولت محترم تدبیرو امید هم در این زمینه اقدامات وگامهای بسیار بزرگی را پشت سر گذاشته، به توفیقات چشمگیری دست پیدا کرده است.

فرماندار تاکید کرد:امسال در مراسم راهپیمایی 22بهمن هرچه باشکوهتر شرکت کنیم تا خط بطلانی کشیده شود بر نقشه های دشمنان این نظام وانقلاب اگر چه دشمن درصدد این است که اسلام را در جهان مردود اعلام کند که الحمدالله با درایت ولایت فقیه وتمام طرفداران این نظام مقدستا الان شکست خورده وتلاش می کند بی اعتمادی را بین مردم ودولت ایجاد کند که به نتیجه نرسیده ونخواهد رسید.

 

افتتاح متمرکز پروژه های شهرداری سنگدوین در دهه مبارک فجر

 

 

افتتاح متمرکز پروژه های شهرداری سنگدوین در دهه مبارک فجر

 

افتتاح متمرکز پروژه های شهرداری سنگدوین در دهه مبارک فجر

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .