عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جانباز 70 درصد گنبدی به همرزمان شهیدش پیوست


جانباز 70 درصد گنبدی به همرزمان شهیدش پیوست

جانباز 70 درصد گنبدی به همرزمان شهیدش پیوست

حاج احمد تعقلی جانباز 70 درصد گنبدکاووس پس از تحمل سال ها درد و رنج جانبازی، عصر روز 22 بهمن 96، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.
در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام که روز دوشنبه برگزار شد، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس در سخنانی برلزوم حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم های این شهید تاکید کرد.
فرهاد شیبک گفت: مراسم وداع شهید احمد تعقلی امشب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد باقریه شهر گنبدکاووس واقع درخیابان راهنمایی نرسیده به بلوار سینا، برگزار خواهد شد.
وی افزود: مراسم تشییع جنازه شهید تعقلی نیز فردا سه شنبه 24 بهمن ساعت 9 صبح از مقابل بیمارستان طالقانی گنبدکاووس و پس از اجرای تشریفات نظامی، بر دستان مردم این شهر تا مسجد قائمیه تشییع و پس از اقامه نماز، به گلزار امامزاده یحیی بن زید (ع) منتقل و درخانه ابدی آرام خواهد گرفت.
شیبک با تاکید برضرورت اطلاع رسانی برای حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید تعقلی، اضافه کرد: عزت و کرامت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و رشادت و ایثارگری جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است

جانباز 70 درصد گنبدی به همرزمان شهیدش پیوست

 

جانباز 70 درصد گنبدی به همرزمان شهیدش پیوست

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 438
  • کد خبر : 42441