عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هشتمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آق قلا برگزار شد

صبح امروز به ریاست فرماندار:

هشتمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آق قلا برگزار شد

هشتمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آق قلا برگزار شد

صبح امروز پنج شنبه سوم اسفند ماه،هشتمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آق قلا با محوریت برنامه های پیشنهادی کمیته های ستاد در خصوص برپائی دهکده گردشگری و برگزاری مراسم نوروزگاه به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور بخشداران مرکزی و وشمگیر ،روسا و کارشناسان ادارات،نهادها و دستگاههای اجرایی عضو این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر" به فرمایشات ریاست محترم جمهوری مبتنی بر اجرای برنامه های شاد برای مردم در ایام عید نوروز اشاره ای نموده و بر برپایی دهکده گردشگری و جشنوراه نوروزگاه با استفاده از ظرفیت شهرستان و با رویکرد معرفی فرهنگ اقوام بومی ساکن در شهرستان آق قلا تاکید کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا تلاش در راستای فراهم کردن شرایط سفر مطلوب و لذتبخش برای مسافران و گردشگران،ارتقای کیفیت فضاهای شهری و ساماندهی مبلمان شهری از طریق شهرداری ها و تبلیغ و اطلاع رسانی بیشتر در مورد آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان با هدف جذب گردشگران بیشتر را از جمله اهم برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان ذکر کرد.

"ضمیر" بر آمادگی مسئولان با بسیج امکانات برای استقبال از مهمانان،مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد و گفت: به حول و قوه الهی و با همدلی و هماهنگی مجموعه مدیریتی دستگاههای اجرایی ،برنامه ریزی های انجام شده تمام زیرساخت ها ،امکانات و بسترهای لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان فراهم شده است.

لازم به ذکر است پس از بحث و تبادل نظر مسئولین کمیته های مختلف ستاد هماهنگی خدمات سفر در خصوص مکان برگزاری مقرر گردید عرصه 8 هزار متری "پارک جیحون سابق" جنب CNG شهرداری جهت برگزاری جشنواره نوروزگاه و دهکده گردشگری نوروز 97 آماده شود.

هشتمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آق قلا برگزار شد

 

هشتمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آق قلا برگزار شد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 679
  • کد خبر : 42683