عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته زن ومقام مادرشهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته زن ومقام مادرشهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته زن ومقام مادرشهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،با عنایت به در پیش بودن روز ولادت انسیه حورا حضرت فاطمه زهرا(س)وهفته بزرگداشت مقام زن ومادرجلسه ای با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آباد کتول برگزارشد.

حسن هدایتی کتولی گفت:باید دلیل این نامگذاری واین توفیقی که روز ولادت بزرگ بانوی اسلام را بعنوان روز زن در نظر گرفته اند را بدانیم.

فرماندار به اشاره به اینکه سوره مبارکه کوثر در وجه بانوی بزگوار حضرت فاطمه (س)نازل شده اظهارداشت:حضرت فاطمه (س) افتخار خاندان امامت ونبوت است ویک اسوه به تمام معنا برای انسانیت هستند که تمام آن چرا که در یک انسان ویژه باید باشد در شخصیت ایشان متبلور بود.

هدایتی کتولی اذعان داشت:حضور جبرییل امین در نزد ایشان وی را با انبیاء تراز اول در ابتدای خلقت بشریت مساوی می کند که این یکی از ویژگی های والا می باشد،این نامگذاری وعظمت افتخاری است برای جامعه انسانی علی الخصوص بانوان محترمه که این افتخار بزرگ حامل پیام ومسئولیت های مهمی می باشد که ما باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم .

فرماندار گفت:زنان و مادران ، در طول تاریخ انقلاب اسلامی و قبل و بعد از آن، دلاورمردی های زیادی از خود نشان دادند و در دامن خود مردان بزرگی را پرورش دادند که نتیجه آن آرامش امروز کشورمان است و شایسته است که در روز مادر و هفته زن یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم و برنامه هایی در شهرستان برگزار شود تا همه اقشار بانوان از آن بهرمند شوند .

هدایتی کتولی ادامه داد: اقتدار هر جامعه به جایگاه و اقتدار خانواده های آن جامعه بستگی دارد و اقتدار هر خانواده ای در هر جامعه به جایگاه زن در خانواده وابسته است.
وی بیان کرد: نقش مهم زنان در جامعه اسلامی ایران ایجاب می کند که با الگو برداری از اسوه زنان دو عالم در پاسداشت ارزش ها به مسئله حجاب و عفاف توجه ویژه ای داشته باشند.
وی با بیان اینکه نگاه دولت تدبیر و امید به جایگاه زنان نگاهی متعالی است اظهارداشت: دولت تدبیر و امید بر این باور است که زنان توانمند هستند و باید از این توانمندی به معنای واقعی استفاده شود.

شایان ذکر است در این جلسه برنامه ریزی مشورتی از سوی ادارات شهرستان به جلسه،ارائه گردید که دفتر امور بانوان برای اجرای برنامه های ستادی با همکاری سایر ادارات ونهاد های شهرستان اعان آمادگی نمود.

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته زن ومقام مادرشهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته زن ومقام مادرشهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .