عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار علی آباد کتول با اعضای حزب کار گزاران


دیدار فرماندار علی آباد کتول با اعضای حزب کار گزاران

دیدار فرماندار علی آباد کتول با اعضای حزب کار گزاران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری حسن هدایتی کتولی؛ فرماندار شهرستان علی آبادکتول در دیدار با اعضای حزب کارگزاران شهرستان علی آبادکتول گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) شاکله اصلی حزب نخبه پرور کارگزاران است.

فرماندار شهرستان علی آبادکتول در دیدار با اعضای حزب کارگزاران سازندگی شهرستان علی آبادکتول با بیان این مطلب افزود: اصالت و کادرسازی دو ویژگی بارز این حزب است که به اداره امور کشور کمک شایانی نموده است.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت جمهوری اسلامی در برجام افزود: برجام یک سند افتخار و عزت برای ایران است و به تمام دنیا نشان داد که ایران با عزت و افتخار بر پیمان خود پایبند است.

فرماندار ادامه داد: نقش بی بدیل دکتر ظریف در برجام که بارها مورد حمایت مقام معظم رهبری قرار گرفت قابل تقدیر و ستایش است.

ایشان در ادامه نگاه دولت تدبیر و امید به احزاب اشاره و افزود: با شروع کار دولت نگاه امنیتی به احزاب حذف شده است و احزاب نقش فوق العاده ای در تعیین سرنوشت جامعه در عرصه های مختلف دارند.

نماینده عالی دولت درشهرستان اظهار داشت:دولت تدبیر و امید در سالهای گذشته در جهت توسعه کشور از پیچ های سختی عبور کرده است لذا در تلاش است با مدیریت صحیح و پرهیز از تصمیمات احساسی و هیجانی راه پیشرفت را با سرعت بیشتری ادامه دهد.

وی ادامه داد: بر این اساس باید از همه ظرفیتها استفاده نمود و در جهت هم افزایی میان گروههای مختلف در شهرستان تلاش نمود.

ایشان در ادامه رعایت اخلاق را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: تندروی، آلوده نمودن فضای جامعه و انگ زنی های ناروانه از آسیبهای امروز جامعه است که می بایست در جهت رفع آن تلاش نمائیم.

حسن هدایتی کتولی در پایان سخنان خود به گزارش اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان علی آبادکتول اشاره و افزود: در دهه مبارک فجر امسال تعداد۱۵۸ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻋﻤرانی ﺑﺎ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﯼ ﺑﺎﻟﻎ ﺑﺮ ۶۰ میلیارﺩ ۸۸۶ میلیوﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺑﻬﺮﻩ ﺑﺮﺩﺍﺭﯼ ﻭ ﮐﻠﻨﮓ ﺯﻧﯽ گردید که ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻫﺎ ﺑﺮﺍﯼ۲۴۵ ﻧﻔﺮ ﺩﺭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺍﺷﺘﻐﺎﻝ ﺍیجاد ﻭ ۱۶ ﻫﺰﺍﺭ ﻭ ۷۱ ﺧﺎﻧﻮﺍﺭ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺑﻬﺮﻩ ﻣﻨﺪ شدند.

شایان ذکر است در این دیدار صمیمی که بیش از دو ساعت به طول انجامید در ابتدا جناب مهندس قرایی دبیر حزب کارگزاران در شهرستان علی آبادکتول ضمن تقدیر از زحمات فرماندار محترم به گزارشی از روند تاسیس حزب، اقدامات و دستاوردهای آن در طول تشکیل و علی الخصوص در سه سال گذشته را بیان و افزود: در طول سه سال گذشته جلسات و مجامع حزب به صورت مستمر و منظم برگزار و اعضای شورا به صورت کاملا انتخابی از سطح شهرستان و استان و کشور برگزیده می شوند.

در ادامه اعضای حزب کارگزاران به بیان انتظارات و دیدگاههای خود پرداختند.

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .