عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه نشست فعالان سیاسی شهرستان رامیان برگزار شد


جلسه نشست فعالان سیاسی شهرستان رامیان برگزار شد

جلسه نشست فعالان سیاسی شهرستان رامیان برگزار شد

نشست فعالان سیاسی شهرستان رامیان باحضور دکتر مکتبی مدیرکل محترم سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دکتر ابراهیمی نماینده محترم مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامیان؛ دکتر مکتبی هدف از برگزاری نشست فعالان سیاسی در شهرستان ها را شنیدن حرف های نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی عنوان نمود . ایشان از فعالان سیاسی خواست در ادبیات و رفتار سیاسی تاملی داشته باشند . در انتخاب مسیر خود دقت نموده و سعی کنند ثابت قدم بوده و حرف دیگران را بشنوند .

مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با اشاره به اینکه در جامعه ای چند فرهنگی زندگی می کنیم گفت : مدیریت جامعه چند فرهنگی اقتضاعات خود را می طلبد و در این جوامع باید به سمت گفتگو رفت و همدیگر را نقد کرد اما در کمال ادب و احترام.کسی حق ندارد فضای سیاسی را بر دیگران تنگ کند.زیرا در جامعه ای زندگی می کنیم که با توجه به پایبندی همه به قانون اساسی ، همه افراد و اقشار جامعه با فرهنگ های مختلف و سلیقه های متفاوت از هر طبقه اجتماعی حق بهره مندی از حقوق یکسان در مسائل اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و ... برخوردار باشند.

دکتر مکتبی در این نشست ها خطاب فعالان سیاسی گفت : نخبه سیاسی اهل گفتگو و فهم است.باید بین احزاب ، گروه های سیاسی ، اقوام و فعالان سیاسی گفتگو همراه با احترام باشد و بعنوان انسان های نخبه در عرصه سیاست حق خشونت با گروه مقابل خودمان را نداریم.

لازم به ذکر است در نشست فعالان سیاسی شهرستان نمایندگان و فعالان سیاسی از همه جریانهای سیاسی حضور داشته و موارد و خواسته های خود در حوزه های مختلف را مطرح نمودند .

جلسه نشست فعالان سیاسی شهرستان رامیان برگزار شد

 

جلسه نشست فعالان سیاسی شهرستان رامیان برگزار شد

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 650
  • کد خبر : 44293