عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان بندرگز در سال ۹۷ برگزار شد


اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان بندرگز در سال ۹۷ برگزار شد

اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان بندرگز در سال ۹۷ برگزار شد

اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بندرگز در سال ۹۷ با حضور فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، فرماندار بندرگز در این نشست گفت : جوانان به عنوان سرمایه و آینده سازان کشور باید به سمت برنامه های هدفمند سوق داده شوند.

"حسین احمدی" اظهار داشت : با حضور فعال و پویای جوان در عرصه های مختلف ، توسعه‌ به شکلی هدفمند و پایدار در جامعه تحقق می یابد.

وی  تصریح کرد : شناسایی و احصاء نیازهای جوانان و بررسی خواسته‌های آنان از الزاماتی است که باید برنامه‌ریزی شده پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب در این حوزه رسید.
فرماندار بندرگزخاطرنشان کرد : برنامه‌ریزی‌ها باید به سمتی پیش برود که نسبت به حجم جمعیتی نیازها شناسایی و دستگاه‌های متولی به سمت رفع نیازهای جوانان در حوزه‌های مختلف اقدام کنند.

 

احمدی اظهار کرد : دولت کمک و همراهی سازمان های مردم نهاد را در دستور کار قرار داده است و از هیچ تلاشی برای مشارکت مردم در حل امور مربوط به خود چشم پوشی نخواهد کرد.

وی در سخنان پایانی خود ، بر حمایت از تیم های ورزشی شهرستان در رقابت های کشوری ، پیگیری حضور تیم کشتی بندرگز در رقابت های لیگ دسته یک کشور و برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی و تجلیل از ورزشکاران و نخبگان تاکید کرد.

اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان بندرگز در سال ۹۷ برگزار شد

 


 

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 335
  • کد خبر : 44390