عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس اداره تعاون روستایی با فرماندار علی آباد کتول


دیدار رئیس اداره تعاون روستایی با فرماندار علی آباد کتول

دیدار رئیس اداره تعاون روستایی با فرماندار علی آباد کتول

علی آبادی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بهمرا ه مسئول شرکتهای تعاونی روستایی وکشاورزی وتولیدروستایی علی آباد کتول باحسن هدایتی فرماندار شهرستان علی آباد کتول دیداروگفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،فرماندار علی آباد کتول ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای دست اندر کاران تعاون روستایی علی آباد کتول ابراز امیدواری کرد با تقویت تعاونی های روستایی و کشاورزی منطقه، ضمن کمک به احیا و حراست از حیات روستایی در شهرستان، گام های بلندی در مسیر خوداتکایی و شکوفایی روستایی در سطح شهرستان برداشته شود.

فرماندار با اشاره به این که شما شرکت تعاونی ها طلیعه داران خدمت به روستاییان هستیداظهارداشت: وظیفه اصلی مسئولان دستگاه های اجرایی ارائه خدمت مطلوب به مردم است وهمکاری لازم در جهت هر گونه مساعدت برای پیشبرد اهداف تعاونی ها برای خدمت رسانی بهتر برای کشاورزان در شهرستان را خواهیم داشت.

علی آباد ی رئیس تعاونی روستای شهرستان ضمن تشریح وضعیت تعاونی های روستایی شهرستان اظهار کرد: برای رسیدن به هدف تعیین شده در خصوص تقویت تعاونی ها از سوی دولت محترم تدبیرو امید و ارتقای وضعیت آنها، کارهایی انجام گرفته و برای پیشبرد اهداف عالی دولت، قطعا به همکاری مسئولان الخصوص فرماندار محترم شهرستان در حل موانع و مشکلات این تعاونی ها نیاز است.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .