عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیلبورد ناحیه صنعتی گمیشان نصب شد

حرکتی دیگر در تسریع فعالیت پروژه های اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان؛

بیلبورد ناحیه صنعتی گمیشان نصب شد

بیلبورد ناحیه صنعتی گمیشان نصب شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ نصب بیلبورد ناحیه صنعتی گمیشان(تخصصی شیلات) اجرای پروژه های اقتصادی و اشتغالزایی را در این مرکز تسریع خواهد بخشید.

"امیرشیر توماج" فرماندار شهرستان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری با اعلام نصب تابلوی ناحیه صنعتی گمیشان گفت: این اقدامات در جهت تکمیل چرخه میگو و صنایع آبزی پروری در سطح شهرستان و آغاز فعالیت واحدهای تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی در این ناحیه تخصصی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: کلیه این اقدامات پیرو بازدید و دستور استاندار گلستان در 31 فروردین ماه سال جاری از سطح شهرستان گمیشان و هماهنگی ها و پیگیری های سایر مسئولین استانی و شهرستانی بوده است.

توماج ادامه داد: پس از بازدید نماینده عالی دولت در استان از سایت میگوی گمیشان؛ جلسات، دیدارها و بازدیدهای متعددی طی یک ماه اخیر در جهت راه اندازی ناحیه صنعتی گمیشان انجام شده است.

فرماندار گمیشان در پایان تصریح کرد: در حال حاضر نیز برخی سرمایه گذاران در حال سپری شدن مراحل واگذاری زمین از ناحیه صنعتی گمیشان جهت احداث واحدهای تولیدی و اشتغالزایی خود در حوزه شیلات هستند.

لازم به ذکر است در جهت به ثمر رسیدن این گام مهم اقتصادی و اشتغالزایی تلاش های زیادی انجام شده است و قطعاً اجرای این نوع پروژه های اقتصادی باعث ایجاد اشتغال پایدار مردم منطقه خواهد شد و همه مسئولین دولت تدبیر و امید خصوصاً استاندار گلستان، مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی استان، فرماندار گمیشان و نماینده مردم منطقه در شهرستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی تلاش های فراوانی را انجام داده و هدف همه آنها رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان بوده است.

 

بیلبورد ناحیه صنعتی گمیشان نصب شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 486
  • کد خبر : 46222