عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با فرماندار شهرستان گرگان دیدار کرد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با فرماندار شهرستان گرگان دیدار کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با فرماندار شهرستان گرگان دیدار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،"محمدعلی هروی"مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان به همراه "اسفندیاری"رییس هلال احمر شهرستان گرگان با حضور در فرمانداری با "ابوالقاسم صفوی"سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان دیدار و گفتگوکردند .
مهندس صفوی در این دیدار با توجه به حساسیت و جایگاه هلال احمر و نقش آفرینی آن و نگاه به تجربه ای که با این مجموعه در سیل گلستان،بیان داشتند: همکاری همه جانبه امداد و نجات هلال احمر به مردم در بحرانها ،و خدمات شبانه روزی این نهاد به مردم نشان از نقش مهم این محموعه را دارد .
وی افزود: در سالهای 82،83 و 84 و در زمان سیل گلستان مجموعه هلال احمر توانست مشکلات مردم را برطرف نماید و از آلام انها بکاهد .
سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان بیان داشت: باید برنامه ریزی در جهت هرگونه سیل احتمالی در مرکز استان در دستور کار مجموعه هلال احمر باشد تا آمادگی لازم را در جهت هرگونه اتفاقی مثل سیل گلستان و یا برخورد توده های سیبری و هند در مرکز استان و در جایی مثل زیارت اتفاق نیافتد و نبود زیرساخت ها و هشدارها می تواند فاجعه انسانی را رقم بزند .
صفوی افزود:هرگونه سیلاب در روستای زیارت می تواند آبستن حوادث ناگوار می تواند باعث خسارات ناگوار در شهر گرگان باشد و باید در این جهت هشدارها را جدی بگیریم .
وی احداث سد در آن سالها را مفید دانست و گفت: اگر آن زمان سد گلستان احداث نمی شد فاجعه بزرگ رخ می داد و نیاز است با تجربه آن سالها و هماهنگی حوزه آبخیزداری این مهم را در بالادست شهر گرگان بطور جد پیگیری و اجرایی نماییم .
صفوی همچنین خواستار استفاده از انرژی خورشیدی جهت تأمین برق در روستای زیارت و روستاهای کوهستانی شد .
سرپرست فرمانداری مرکز استان در ادامه این فرصت را نعمتی از سوی خداوند دانست برای خدمت به خلق و گفت: باید تلاش ما برای رضای خداوند باشد و مردم نیز از عملکرد ما سود ببرند .
در ادامه دکتر هروی با تبریک به انتصاب مهندس صفوی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان گفت: هلال احمر گلستان با توجه به شرایط آب و هوایی در شهرستان گرگان همیشه هشدارها را جدی گرفته و تیم پشتیبان همیشه آمادگی لازم را دارد تا با هرگونه حوادث احتمالی در زمان وقوع زلزله و سیل مقابله نماید .
وی خواستار حمایت و استفاده از تجربیات مهندس صفوی در جهت مدیریت بحران در مرکز استان شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با فرماندار شهرستان گرگان دیدار کرد

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با فرماندار شهرستان گرگان دیدار کرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 924
  • کد خبر : 46770