عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد

با موضوع ازدواج و خانواده :

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع ازدواج و خانواده و با حضور سید رسول حسینی فرماندار، غلامرضا خداوردی دبیر و اعضای ستاد ساماندهی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
ابتدا غلامرضا خداوردی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گزارشی از روند اجرای مصوبات قبلی جلسه ستاد ساماندهی، مصوبات اجرا شده و دلیل عدم اجرا برخی از مصوبات را ارائه نمود.
سپس خانم برزگر دبیر مجمع ازدواج آسان شهرستان از اهدای یک سفر رایگان برای زوجینی که مهریه اسلامی را رعایت کنند خبر داد و افزود: با هماهنگی موسسه مهر اقتصاد و بانک کوثر به افرادی که قصد ازدواج داشته باشند تسهیلات 20 میلیون تومانی اعطا خواهد شد.
در ادامه خانم جهانشاهی کارشناس امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از آغاز به کار سامانه ای خبر داد ک همه مشخصات باشگاه های ورزشی از قبیل: مجوز باشگاه، شهریه، مربی و ادرس باشگاه در آن ثبت می شود و خانواده های با مراجعه به این سامانه می توانند با اطمینان نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمایند.
در انتها سید سول حسینی فرماندار جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان را یکی از مهم ترین جلسات شهرستان دانست و از روسای ادارات خواست نسبت به اجرای مصوبات اهتمام ویژه ای داشته باشند و دلیل عدم اجرای برخی از مصوبات را با ذکر دلیل موجه اعلام نمایند.
نماینده عالی دولت در شهرستان در این جلسه از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست تمرکز برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی را از مرکز استان خارج و به شهرستان این امتیاز را بدهد که میزبان مسابقات ملی و بین المللی باشند که در این زمینه شهرستان آزادشهر با تمام توان آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات اعلام می نماید.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 599
  • کد خبر : 48189