عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبیین آرمان های انقلاب برای نسل جدید وظیفه همه دستگاه های اجرایی است

فرماندار شهرستان آق قلا:

تبیین آرمان های انقلاب برای نسل جدید وظیفه همه دستگاه های اجرایی است

تبیین آرمان های انقلاب برای نسل جدید وظیفه همه دستگاه های اجرایی است

فرماندار شهرستان آق قلا در اولین جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: مسئولین کمیته های 20 گانه ستاد دهه فجر برنامه های را پیش بینی کنند که در آن آرمان های انقلاب برای نسل نو تشریح گردد.

الیاس هیوه چی اضافه کرد: نسل فعلی ما باید بداند که چرا مردم ایران در سال 57 انقلاب کردند و این انقلاب براساس چه آرمان هایی شکل گرفته است و چرا هنوز هم پس از گذشت 37 سال به آرمان های انقلاب وفادار ماندند.

وی با انتقاد از اجرای بعضی برنامه های تکراری توسط دستگاه های اجرایی شهرستان اظهار داشت: دستگاه های اجرایی دراجرای کار فرهنگی به هیچ وجه نباید دچار روز مرگی شوند و اجرای برنامه های تکراری بدون پیام خاص برای نسل نو هیچ فایده ای برای تبیین آرمان های انقلاب ندارد.

فرماندار شهرستان آق قلا تاکید کرد : انتظار داریم در دهه مبارک فجر امسال برنامه های اجرا شود که به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته و پیشرفت‌های ایران اسلامی و دستاوردهای آن را به نسل جوان معرفی کنند.

وی با بیان اینکه به برنامه های دهه فجر از دو بعد بایستی نگاه کرد، اظهار داشت : علاوه بر اجرای برنامه های شادو حفظ جشن بودن این ایام، از منظر دیگر ما وظیفه داریم در برنامه های خود اهداف و آرمان های انقلاب را برای نسل نو روشنگری کنیم و این نیازمند تزریق تفکری نو و خلاقانه در این برنامه هاست.

هیوه چی تاکید کرد : مسئولان در برنامه‌ريزي‌هاي خويش بايد به فرهنگ‌سازي، توجه به محتواي برنامه‌ها، بيان بركت‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي، تبيين وضعيت قبل از پيروزي انقلاب، تنوع و جذابيت و پرهيز از اجرای برنامه های تکراری و نوآوری و خلاقیت توجهي ويژه داشته باشند.

هیوه چی در بخش دیگری از سخنانش آزادی و عدالت را از آرمان های اصلی انقلاب ذکر کرده و افزودند:مردم ایران طی نیم قرن گذشته برای دستیابی به آزادی و عدالت راه های بسیاری را پیمودند و جنبش های زیادی را تدارک دیدند که منجر به نتیجه نشد ولی انقلاب اسلامی که به رهبری حضرت امام (ره) بنیان نهاده شده است به دلیل نگاه دینی و اسلامی اش با هدایت و مدیریت امام راحل (ه) در 22 بهمن 57 به ثمر نشست آزادی و عدالت را به ارمغان آورد .

وی افزود: طی یک قرن گذشته ، جهان انقلاب های زیادی را تجربه کرده است که اغلب آنها یا شکست خوردند و یا دچار انحراف شدند ولی آنچه که باعث شده است آرمان های انقلاب اسلامی هنوز هم پابرجا بماند این است که انقلاب اسلامی ما دارای پشتوانه اسلامی و دینی است و مقام معظم رهبری توانسته است با مدیریت عالی خودشان این انقلاب را استمرار و استحکام ببخشند.

گفتنی است برای اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر در شهرستان آق قلا 20 کمیته تخصصی تشکیل شده است.

تبیین آرمان های انقلاب برای نسل جدید وظیفه همه دستگاه های اجرایی است

 

تبیین آرمان های انقلاب برای نسل جدید وظیفه همه دستگاه های اجرایی است

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 652
  • کد خبر : 4950