عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهورزان پیام آور شادی و کلید سلامت جامعه هستند

فرماندار در مراسم روز بهورز شهرستان آق قلا:

بهورزان پیام آور شادی و کلید سلامت جامعه هستند

بهورزان پیام آور شادی و کلید سلامت جامعه هستند

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:بهورزان پیام آور شادی و کلید سلامت جامعه هستند.

روز دوشنبه دوازدهم شهریور ماه،آئین گرامیداشت روز بهورز و تجلیل از زحمات بهورزان روستاهای شهرستان آق قلا با حضور"امانگلدی ضمیر"فرماندار،بخشداران مرکزی و وشمگیر،مسئولین حوزه بهداشت و درمان،مدیران ادارات،نهادها و دستگاههای اجرایی و بهورزان منطقه در سالن همایش آلتین صحرای شهر آق قلا برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن دوازدهم شهریور و "روز بهورز"،خدمتگذاران در روستاها را انسان هایی با شوق و ذوق معرفی کرد که به مردم روستاها که پاک و مستعد کمک هستند شبانه روز خدمت می کنند.

فرماندار شهرستان آق قلا،بهورزان را خادمانی صادق خواند که خدمت آنها در روستاها خدمتی ماندگار بوده و افزود:بهورزان سنگربانان خط مقدم عرصه سلامت در روستاها هستند و از بهترين و مفيد ترين نيروها در ارتقاء سلامت بوده و فعاليتهاي آنها در تامين حفظ و ارتقاء سلامت جامعه نقش حياتي دارد به صورتي كه با كمترين امكانات با تلاش شبانه روزي خود نقش بزرگي در پيشگيري از بيماريها و حفاظت از تندرستي مردم دارند.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا توجه ویژه بهورزان به فرهنگ و آداب و رسوم منطقه در ارتقای شاخص سلامت را مورد اشاره قرار داد و استفاده از مشارکت مردم در شادی و نشاط اجتماعی و همچنین ارتقای سلامت جامعه را بسیار تاثیر گذار دانست.

"ضمیر"خدمت بهورزان در روستاها را برکت زندگی آنان خواند و از حضور در 76 روستای شهرستان آق قلا به همراه مسئولین دستگاههای اجرایی و بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی خبر داد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم،"امانگلدی ضمیر"فرماندار شهرستان آق قلا به همراه مسئولین حاضر از زحمات بهورزان نمونه شهرستان آق قلا با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل کرد.

 

بهورزان پیام آور شادی و کلید سلامت جامعه هستند

 

بهورزان پیام آور شادی و کلید سلامت جامعه هستند

 

بهورزان پیام آور شادی و کلید سلامت جامعه هستند

 


 




ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 555
  • کد خبر : 50074