عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دومین جلسه ستاد یادواره شهدای بندرترکمن


برگزاری دومین جلسه ستاد یادواره شهدای بندرترکمن

برگزاری دومین جلسه ستاد یادواره شهدای بندرترکمن

دومین جلسه ستاد یادواره شهدا شهرستان ترکمن با حضور فرماندار شهرستان ترکمن، معاون فرماندار، ائمه جمعه شهر بندرترکمن و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، معاون فرماندار ترکمن در این جلسه ضمن محکومیت اقدام پلید و زشت نشریه فکاهی شارلی ابدو و دولت فرانسه در توهین به ساحت ملکوتی و قدسی پیامبر اکرم (ص) و اعلام انزجار و نفرت از این اقدام تحریک آمیز و تفرقه انگیز و گرامیداشت فرار شاه خائن و آغاز پیروزی حق بر باطل و پایان حاکمیت طاغوت و استبداد گفت: به تعبیر معمار کبیر حضرت امام خمینی (ره) خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند.

سیدصادق شیرنگی اضافه کرد: شهدا از جمله قهرمانان این سرزمین هستند که دیروز در جبهه های نبرد حق علیه باطل و در مصاف با دشمنان بعثی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امنیت و آرامش و رفاه امروز و آینده این سرزمین مقدس و مردم شریف ما را تضمین کنند.

وی اظهار داشت: برگزاری این یادواره ها در حقیقت زنده نگه داشتن اسلام و یاد و خاطره شهدای عزیز است.

معاون فرماندار شهرستان ترکمن خاطر نشان ساخت: این یادواره ها به ما کمک خواهد کرد که راه خودمان را پیدا کرده و بهتر بشناسیم و با انتقال فرهنگ شهادت به جامعه خصوصا نسل جوانان بقا و استمرار این نظام مقدس را تضمین کنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، وی در پایان وظایف هر یک از کمیته ها را مشخص و از روسای ادارات خواست که با برنامه ریزی و حضور در صحنه و اطلاع رسانی به مردم تلاش شود تا مراسم بزرگداشت شهداء با شکوه هر چه تمامتر در شهرستان برگزار شود.

 

برگزاری دومین جلسه ستاد یادواره شهدای بندرترکمن


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .