عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روستاهای شهرستان گرگان باید مولد باشند

سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان گفت:

روستاهای شهرستان گرگان باید مولد باشند

 روستاهای شهرستان گرگان باید مولد باشند 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ، سرپرست فرمانداری گرگان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با اشاره به موضوع اشتغال پایدار جوانان بیان داشت: روستاهای شهرستان باید مولد باشند .
ابوالقاسم صفوی با اشاره به ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران حضرت اظهار داشت: امام حسین(ع) با نثار جان خود درس ایستادگی را به ما آموخت و اینکه ما نباید تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم رویم .
مهندس صفوی با اشاره به ارتباط بین آسیب های اجتماعی و اشتغال جوانان گفت: آسیب های اجتماعی یک عامل نیست بلکه چندین علت دارد از جمله فضای مجازی، طلاق و خودکشی .
وی افزود: امروزه آسيب هاي اجتماعي جوانان يکي از دغدغه هاي مسئولين و خانواده هاست كه ضمن ريشه يابي اين آسيب ها بايد راهكارها و برنامه هايي بمنظور پيشگيري و كاهش آسيب هاي اجتماعي تدوين كنيم.
وی در ادامه به اهمیت موضوع اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی های صورت گرفته و اقدامات خوبی که در زمینه کاشت گیاهان دارویی و گلخانه ای در شهرستان با استقبال مردمی در حال اجرا می باشد ،جوانان زیادی راغب به کشت این گیاهان هستند .
صفوی گفت: گزارشات حاصله از جوانانی که با دریافت تسهیلات بانکی توانستند به کشت گیاهان دارویی بپردازند نشان می دهد با درآمد بدست آمده از این محصولات (گل گاوزبان، نعنافلفلی، زعفران و ...) توانسته اند هم برای خود و سایرین اشتغال پایدار را فراهم آورند .
سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان افزود: بمنظور فراهم آوردن اشتغال در سطح شهرستان با سرمایه گذاران متعدد دیدار داشتیم تا بتوانیم با توسعه شهرستان شاهد حضور بیشتر توریست و رونق اقتصادی مردم باشیم.
وی با اشاره به در اخنیار قرار دادن تسهیلات بانکی به جوانان از سوی دولت بیان داشت: کمیته ای متشکل از ادارات مربوطه با نظارت فرمانداری طرح های درخواستی متقاضیان را بررسی نموده و سپس تسهیلات را در اختیار آنان قرار دادند تا در زمان بازپرداخت به مشکل برنخورند.
سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان در این جلسه خواستار تشکیل نشست های تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تا حصول نتیجه و کاهش آمار بیکاری جوانان در این جلسات شد.

روستاهای شهرستان گرگان باید مولد باشند

 

روستاهای شهرستان گرگان باید مولد باشند

 

روستاهای شهرستان گرگان باید مولد باشند

 

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 321
  • کد خبر : 50711