عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار و گفتگوی اعضای یک گروه مستند ساز از شبکه مستند صدا و سیما با فرماندار کردکوی


دیدار و گفتگوی اعضای یک گروه مستند ساز از شبکه مستند صدا و سیما با فرماندار کردکوی

دیدار و گفتگوی اعضای یک گروه مستند ساز از شبکه مستند صدا و سیما با فرماندار کردکوی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی ، اعضای یک گروه مستند ساز از شبکه مستند صدا و سیمای جمهوری اسلامی با قدمنان فرماندار کردکوی دیدار و گفتگو کردند.
این گروه مستند ساز که با حضور در روستای حاجی آباد کوهستان شهرستان که از زندگی اجتماعی،فرهنگی و سنتی مردم این روستا فیلم مستندی تهیه کرده بودند ، در گفتگویی صمیمانه مسایل و مشکلات این روستا را با فرماندار کردکوی در میان گذاشتند.
فرماندار کردکوی نیز با اشاره به برخی از مشکلاتی که در منطقه مسکونی آنان از جمله صعب العبور بودن، دوری زیاد نسبت به مرکز شهرستان و عدم بهرمندی مردم آن از خدمات عمومی گفت؛ خوشبختانه در دهه ۸۰ در راستای بهرمندی شهروندان ساکن این روستا از زیرساختهای روستایی از جمله جاده سازی ،تامین آب شرب بهداشتی ، خدمات بهداشتی و تحصیلی و... اقدام به انتقال روستا به یک محیط بهتر برای زندگی کردیم که تاکنون سه فاز آن عملیاتی شد و انشاالله در آینده خدمات بیشتر وبهتری در این روستا مستقر می گردد.
گفتنی است؛گروه یاد شده در سال گذشته هم اقدام به تهیه فیلمی مستند از جاذبه های فرهنگی و گردشگری مناطق کوهستانی و روستاهای رادکان و کنداب نموده بود که فیلم ان در روزهای اخیر طی دو نوبت از شبکه مستند سیما پخش شد.

 

 

دیدار و گفتگوی اعضای یک گروه مستند ساز از شبکه مستند صدا و سیما با فرماندار کردکوی

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 609
  • کد خبر : 51093