عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی؛

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان به ریاست فرماندار و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه با تاکید بر ارتباط مسئولین و مردم گفت: مسئولین باید همواره برنامه ها و اقدامات انجام شده برای توسعه منطقه و رفاه مردم را انعکاس دهند.

وی افزود: امروزه دشمن جنگ اقتصادی را در کشور راه انداخته و وظیفه مسئولین تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

توماج تصریح کرد: وحدت و همدلی میان مسئولین و مردم یک الزام سیاسی برای رسیدن به اهداف عالی می باشد.

فرماندار گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه های نیمه تمام و برنامه های کوتاه مدت شهرستان بیان داشت: افتتاح پروژه های نیمه تمام در سطح شهرستان اولویت مهم توسعه ای در سال جاری می باشد.

رئیس شورای اداری گمیشان اذعان داشت: چندین پروژه مهم عمرانی و اقتصادی موثر در دهه مبارک فجر و در جشن 40 سالگی انقلاب در شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حضور مسئولین بلندپایه استانی و کشوری در شهرستان خاطرنشان کرد: حضور مسئولین بلندپایه در سطح شهرستان نشان از توجه ویژه دولت به مناطق محروم برای رونق و توسعه است.

در ادامه این جلسه دکتر روزبهان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شناسایی ظرفیت ها و امکانات را امری لازم و ضروری برشمرد و اظهار داشت: ترویج تفکر توسعه یافتگی و شناسایی ظرفیت ها و اولویت بندی منابع موجود بهترین راه برای رسیدن به توسعه است.

وی افزود: استان گلستان به جهات متعدد دارای ظرفیت های بالا برای توسعه بوده که وجود دریا، بناهای ارزشمند، گردشگری و کشاورزی قستی از این ظرفیت ها می باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصریح کرد: تاکنون بیش از 100 پروژه مهم و محوری استان بر اساس اولویت ها جهت توسعه استان شناسایی شده است.

روزبهان یادآور شد: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی جهت اجرایی شدن پروژه ها از برنامه های دیگری است که به عنوان یک اولویت مهم توسعه ای استان در حال پیگیری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در بخش پایانی سخنان خود اشتغال را از برنامه های مهم در سطح استان برشمرد و گفت: تاکنون نزدیک به 12 هزار شغل در 6 ماهه در سطح شهرستان ایجاد شده است.

گفتنی است گزارش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و همچنین معرفی مسئولین جدید شهرستان از برنامه های دیگر این جلسه بوده است.

 

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 631
  • کد خبر : 52089