عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار ویژه گنبدکاووس: پلیس با تخلفات سرویس مدارس بشدت برخورد کند


فرماندار ویژه گنبدکاووس: پلیس با تخلفات سرویس مدارس بشدت برخورد کند

فرماندار ویژه گنبدکاووس: پلیس با تخلفات سرویس مدارس بشدت برخورد کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس با تاکید بر ضرورت رعایت ظرفیت خودرو توسط سرویس مدارس این شهرستان،خاطر نشان کرد: پلیس با متخلفان این حوزه بشدت برخورد می کند.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه شورای ترافیک گنبد، از آموزش و پرورش و مدیران مدارس نیز درخواست کرد تا نظارت ویژه ای برای سرویس مدارس داشته باشند.
وی افزود: سرویس های مدارس بایستی براساس قوانین، متناسب با ظرفیت خودرو اقدام به جابجایی دانش آموزان نمایند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.
کریمی اضافه کرد: بعضا سرویس های مدارس بویژه در مسیرهای روستایی گنبد بیش از ظرفیت دانش آموز سوار می کنند که پلیس راهور بایستی بشدت به آنان برخورد نماید و در صورت تکرار مانع فعالیت آنان شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس هر نوع فعالیت تاکسی های اینترنتی دراین شهر را منوط به سیر مراحل قانونی در شهرستان و از مسیر شهرداری و شورای اسلامی گنبد دانست و افزود: تمامی مجوزها و استعلام ها باید از مجاری قانونی صورت گیرد تا شهروندان با آرامش و اطمینان خاطر از این نوع خودروها استفاده نمایند.
کریمی خاطرنشان کرد: فعلا هیچ تاکسی اینترنتی در گنبدکاووس حق فعالیت ندارد مگر تمامی مراحل قانونی را طی کرده باشد.
وی درخصوص استفاده از دوربین های کنترل ترافیک این شهر نیز گفت: این موضوع تا شنبه هفته آینده در جلسه ای با مسئولان متولی رفع می شود.
فرماندار ویژه گنبد همچنین برلزوم ساماندهی خودروها و دستفروشان مقابل بیمارستان پیامبر اعظم (ص) این شهرستان نیز تاکید کرد و افزود: با اینکه چند سال این موضوع درحال پیگیری است اما هنوز به نتیجه نرسیده و ادارات متولی باید تا پایان امسال این موضوع را رفع نمایند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس: پلیس با تخلفات سرویس مدارس بشدت برخورد کند

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس: پلیس با تخلفات سرویس مدارس بشدت برخورد کند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 521
  • کد خبر : 52922