عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 13 استان کشور در جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گنبدکاووس اجرای موسیقی دارند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

13 استان کشور در جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گنبدکاووس اجرای موسیقی دارند

13 استان کشور در جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گنبدکاووس اجرای موسیقی دارند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: از 13 استان مختلف و 7 گروه از گلستان در قالب 308 نفر در جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در گنبدکاووس موسیقی اجرا می کنند.
عبدالقدیر کریمی، در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام اظهارداشت: حدود 20 استان از کشور برای برنامه های مختلف در این جشنواره حضور دارند. این جشنواره یک فرصت استثنایی برای معرفی پنانسیل و ظرفیت های شهرستان در راستا ارتقا شاخص گردشگری است.
وی افزود: تاکنون 64 غرفه صنایع دستی،24 خانه روستایی و 42 غرفه سوغات برای حضور در جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گنبدکاووس اعلام آمادگی کردند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: این جشنواره ساعت 17 روز یکشنبه در سالن المپیک افتتاح می شود و تا 7 آذرماه ادامه خواهد داشت. امید داریم امسال مانند سال گذشته با استقبال بی نظیر مردم شرق گلستان مواجه شویم.
وی ادامه داد: تلاش کنیم تا حضور مردم در این جشنواره پرشور باشد. خبرنگاران شهرستان مانند گذشته در این چند روز برگزاری جشنواره،ظرفیت های حوزه گردشگری را برای جذب گردشگران داخلی و خارجی برجسته نمایند.
کریمی گفت: مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان تلاش کردند تا این جشنواره در تقویم کشوری برای گلستان و گنبدکاووس ثبت شود و برگزاری این جشنواره برای سالهای متمادی تثبیت شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1603
  • کد خبر : 53823