عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار آزادشهر از مراحل ساخت استخر دو منظوره در روستای بهرام صوفی


بازدید فرماندار آزادشهر از مراحل ساخت استخر دو منظوره در روستای بهرام صوفی

 "سید رسول حسینی" فرماندار شهرستان آزادشهر به همراه پژوهش بخشدار مرکزی و صادقلو رییس اداره شیلات با حضور در روستای بهرام صوفی از توابع بخش مرکزی شهرستان آزادشهر از مراحل ساخت استخر دو منظوره در این روستا بازدید نمودند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار در این بازدید ایده ساخت استخر های دو منظوره را بسیار جالب و کاربردی دانست و افزود: استخرهای دو منظوره تامین آب کشاورزی و پرورش ماهی با توجه به اقلیم منطقه و استفاده کاربردی در تمام فصول سال بسیار مناسب است که هم سبب رونق کشاورزی در روستا هم سبب اشتغالزایی و کسب درآمد از محل پرورش ماهی خواهد شد.

فرماندار از ساخت همزمان 6 استخر دو منظوره دیگر در سطح روستاهای شهرستان آزادشهر خبر داد و تصریح کرد: کشاورزانی که زمین مناسب برای احداث استخر دو منظوره دارند با مراجعه به اداره شیلات و جهادکشاورزی شهرستان و تشکیل پرونده هر نوع همکاری اداری و تسهیلاتی که مورد نیاز باشد را در اسرع وقت انجام خواهیم داد.

در ادامه این بازدید صادقلو رییس اداره شیلات و فروتن سرمایه گذار این پروژه توضیحاتی در ارتباط با نحوه احداث استخرهای دو منظوره تامین آب کشاورزی و پرورش ماهی ارائه نمودند.

  

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 510
  • کد خبر : 54752