عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 63 طرح عمرانی ،اقتصادی و اشتغالزا در دهه فجر

فرماندار شهرستان رامیان اعلام کرد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 63 طرح عمرانی ،اقتصادی و اشتغالزا در دهه فجر

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 63 طرح عمرانی ،اقتصادی و اشتغالزا  در دهه فجر

 فرماندار رامیان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 63 طرح عمرانی ،اقتصادی و اشتغالزا در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال خبر داد.

مهندس صادقلو افزود: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش مسئولان افتتاح 46 پروژه عمرانی و 4 طرح اقتصادی و اشتغالزا و آغاز عملیات اجرایی 12 پروژه عمرانی و 1 پروژه اقتصادی و اشتغالزا  با سرمایه گذاری بخش خصوصی را شاهد خواهیم بود. در مجموع این پروژه ها دارای 180 میلیارد ریال اعتبار و 49 نفر اشتغالزایی است.

فرماندار رامیان افزود: افتتاح زمین چمن مصنوعی دلند، افتتاح سردخانه و تولید میوه خشک شرکت صنایع غذایی میوه گستر دلند ،آغاز عملیات اجرایی ساختمان فرمانداری، افتتاح المان شهدای گمنام خان به بین و... از مهمترین این پروژه هاست که در مراسم متمرکز شهرستانی و با حضور مدیران استانی و شهرستانی به مرحله بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهد رسید.

مهندس صادقلو پیروزی انقلاب را بزرگترین تحول جهانی قرن بیستم دانسته و خاطر نشان کرد امام خمینی (ره) نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داد بلکه میلیونها انسان گمگشته در برهوت جاهلیت عصر مدرن را به بازگشتی دوباره به معنویت و یکتا پرستی فراخواند.

به گفته صادقلو، انقلاب اسلامی ایران بر جنبشهای سیاسی اسلامی معاصر و بویژه خاورمیانه تاثیر گذاشته و ما امروز شاهد بیداری اسلامی در منطقه با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران هستیم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1151
  • کد خبر : 5538