عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی فرماندار شهرستان آزادشهر با کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه


نشست صمیمی فرماندار شهرستان آزادشهر با کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه




به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه در نشستی صمیمی با "سید رسول حسینی" فرماندار دیدار و در ارتباط با فعالیت های کاری خود گفتگو کردند.
در این نشست حسینی فرماندار ضمن تشکر از فعالیت ها و تلاش های کارکنان فرمانداری و بخشداری ها، هرگونه موفقیت و اخذ رتبه استانی را ثمره تلاش های آنان دانست و خاطر نشان کرد: اخذ 3 رتبه استانی رد حوزه عملکردی فرمانداری های استان در 4 ماه گذشته حاصل فعالیت های کارشناسان فعال و تلاشگر فرمانداری می باشد.
وی با اشاره به جایگاه نظارتی فرماندار گفت: سیستم فرمانداری نظارت عالیه بر دستگاه های اجرایی در شهرستان است و خیلی در موارد اجرایی ورود پیدا نخواهد کرد.
فرماندار و رییس شورای اداری شهرستان آزادشهر فعالیت انتخاباتی کارکنان را ممنوع اعلام کرد و افزود: با توجه به جایگاه فرمانداری و انتظار مردم در راستای برگزاری یک انتخابات پرشور و رقابتی و عدم ورود مصداقی به مباحث انتخاباتی کارکنان فرمانداری و بخشداری ها حتما در این مورد حساسیت های موجود را رعایت نمایند.
وی ایجاد جوی صمیمی توام با همدلی و همکاری کارکنان را بسیار مفید دانست و تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و هنری و پیاده روی خانوادگی ویژه کارکنان در راستای صمیمیت هر چه بیشتر کارکنان ضوری است.
در ادامه حسین لاری کمان و حمیدرضا ملک حسینی معاونان سیاسی و امنیتی و برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جفایی و پژوهش بخشداران مرکزی و چشمه ساران نکاتی را در ارتباط با بهبود عملکرد کارکنان و نیازمندی های آنان بیان نمودند.
لازم به ذکر است در انتها کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را با فرماندار شهرستان در میان گذاشتند.
 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 470
  • کد خبر : 55663